آغاز رقابت‌های رشته اذان / پخش و داوری از فضای مجازی
کد خبر: 3940010
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸

آغاز رقابت‌های رشته اذان / پخش و داوری از فضای مجازی

مرحله کشوری چهل‌و‌سومین دوره مسابقات سراسری قرآن در رشته اذان بعدازظهر امروز، ۱۹ آذرماه، از طریق فضای مجازی پخش و داوری می‌شود.

برگزاری مسابقات رشته اذان / پخش و داوری از فضای مجازی

به گزارش ایکنا، رقابت‌های رشته اذان چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن بعدازظهر امروز، ۱۹ آذرماه از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۷ به صورت مجزا از سایر رشته‌های این دوره، از طریق فضای مجازی پخش و داوری می‌شود.

بر همین اساس این رشته از سایت مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه به نشانی www.quraniran.ir، اینستاگرام oghaf.qurani ،oghaf_ir و همچنین mosabeghatequran در شبکه ‌اجتماعی ایتا پخش‌ و داوری خواهد شد.

حمید مجیدی‌مهر، معاون مسابقات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، در این باره گفت: مسابقات در لوکیشن فعلی رقابت‌ها در هتل ارم و با اجرای مهدی صفری پخش می‌شود. در این رشته هر استان یک‌ نماینده دارد. پخش نشدن این رشته به دلیل اهمیت ندادن به آن یا مسائلی از این دست نیست، بلکه محدودیت‌های پخش اذان در ساعات غیر از افق شرعی باعث چنین تصمیمی شده است. با وجود این رقابت‌ها به صورت کامل از فضای مجازی پخش خواهد شد و تلاش می‌شود در آپارات نیز منتشر شود.

این‌ مسابقات تیم داوری چهارنفره‌ای دارد که مجزا از داوران دیگر رشته‌ها و شامل حمیدرضا احمدی‌وفا، محمدحسین سبزعلی، محمدحسین سعیدیان و حسینعلی شریف است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی حزابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۴:۴۹
0
0
خوبه
captcha