مقام شهید فخری‌زاده ارزش بی‌بدیلی برای ملت ایران دارد
کد خبر: 3939864
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴

مقام شهید فخری‌زاده ارزش بی‌بدیلی برای ملت ایران دارد

رئیس تبلیغات اسلامی شاهرود با بیان اینکه شهید فخری‌زاده به عنوان الگوی علوم اسلامی معرفی شود گفت: مقام شامخ شهید فخری زاده دارای ارزش بی بدیلی برای ملت ایران اسلامی است و مردم باید این ارزش را بیش از پیش بدانند.

مقام شهید فخری‌زاده ارزش بی‌بدیلی برای ملت ایران دارد

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی تبیلغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام حمید عبداللهیان، رییس این اداره در شاهرود امروز 18 آذر در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان که به مناسبت ۹ دی، سالگرد شهید سلیمانی و اربعین شهید فخری‌زاده در سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد، گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در راستای گرامیداشت شهید فخری‌‌زاده انجام شود استخراج الگوی دانشمند اسلامی از وی است.

وی با تاکید بر اینکه شهید فخری‌زاده به عنوان الگوی علوم اسلامی معرفی شود اظهار کرد: وی دارای سجایای علمی و اخلاقی پرشماری بوده  که دانشگاه‌ها باید به این زمینه ورود کرده و الگوی علوم اسلامی را تبیین کنند.

امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه شهادت شهید فخری‌زاده و تشییع پیکر وی با مظلومیت همراه شد، متذکر شد: شرایط کشور در زمان شهادتو ماجرای محدودیت‌های کرونایی موجب شد تا هم خبر شهادت و هم تشییع در مظلومیت برگزار شود که بر این اساس باید نهادهای فرهنگی و علمی تلاش مضاعفی برای شناساندن این شهید والامقام داشته باشند.

عبداللهیان یکی از پیشنهادات برای چهلم این شهید گرانقدر را برگزاری مراسم یادبود به صورت مجازی و با حضور ویدئوکنفرانسی سخنرانان معتبر مانند آنچه در برخی شهرهای ایران مانند قم برگزار شد، دانست و گفت: شهرستان شاهرود امروز در وضعیت نارنجی قرار دارد و امیدواریم تا در روزهای آتی به زرد نیز تغییر وضعیت داشته باشد تا بتوانیم در این مراسم سخنرانی از راه دور داشته زیرا مقام شامخ شهید فخری زاده دارای ارزش بی‌بدیلی برای ملت ایران اسلامی است که مردم باید این ارزش را بیش از پیش بدانند.

انتهای پیام
captcha