نخبگان دانشگاهی با قدم در راه شهید «فخری‌زاده» ایران قوی را به نمایش می‌گذارند
کد خبر: 3939265
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹

نخبگان دانشگاهی با قدم در راه شهید «فخری‌زاده» ایران قوی را به نمایش می‌گذارند

رئیس دانشگاه سمنان گفت: امروز جامعه نخبگانی کشور و به‌خصوص دانشجویان کوشا و غیور ایران اسلامی، با ادامه‌ دادن مسیر شهدای علم و دانش، از جمله شهید والامقام دکتر محسن فخری‌زاده، جای خالی او را پر کرده و ایران قوی را به نمایش خواهند گذاشت.

جای خالی شهید «فخری‌زاده»  را دانشجویان و نخبگان دانشگاهی پر کنند

به گزارش ایکنا، مسعود نصیری زرندی، رئیس دانشگاه سمنان در پیامی با تبریک فرارسیدن 16 آذر، روز دانشجو به عموم دانشگاهیان و دانشجویان، گفت: این روز به‌عنوان روز نشاط دانشجویان است که در این روز شور و هیجان انقلابی و تحول‌خواهانه در میان دانشجویان به اوج خود می‌رسد.

وی ادامه داد: 16 آذر نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجویان مسلمان در برابر نظام سلطه و استکبار دارد که در این راستا این روز تاریخی یادآور رشادت دانشجویان مسلمانی است که سینه خود را در برابر مستبدین ظالم سپر کرده و آزادگی و ظلم‌ستیزی ملت بزرگ ایران را در تاریخ ثبت کردند.

نصیری در ادامه این پیام آورده است: امروز جامعه نخبگانی کشور و به‌خصوص دانشجویان کوشا و غیور ایران اسلامی، با ادامه‌ دادن مسیر شهدای علم و دانش، از جمله شهید والامقام دکتر محسن فخری‌زاده، دانشمند ارزنده دفاعی و هسته‌ای کشورمان که اخیرا به شکل ناجوانمردانه‌ای به شهادت رسید، جای خالی او را پر کرده و ایران قوی را به نمایش خواهند گذاشت.

وی دانشگاه سمنان را نگین خردورزی خطه کویر برشمرد و افزود: این دانشگاه هر ساله میزبان جمع زیادی از دانشجویان عالم و کوشا از سراسر کشور است که با خود شور و نشاط جوانی و پویایی را به محیط مقدس دانشگاه می‌آورند.

رئیس دانشگاه سمنان در این پیام با اشاره به تغییر فضای دانشگاه‌ها با شیوع کووید ۱۹، گفت: هر چند از اسفندماه سال گذشته در پی شیوع ویروس کرونا در کشور، ما دلتنگ حضور دانشجویان عزیز در محیط دانشگاه هستیم و برای نابودی این ویروس منحوس لحظه‌شماری می‌کنیم؛ ولی تجربه نوینی که با گسترش آموزش مجازی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی به‌دست آمد، باعث شد، نه تنها آموزش تعطیل نشود، بلکه تجربه‌های بسیار ارزشمندی نیز در این زمینه برای برنامه‌ریزی جهت آموزش بهتر در آینده به‌دست آوریم.

انتهای پیام
captcha