آغاز چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن + اسامی شرکت‌کنندگان
کد خبر: 3939210
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
تا ساعاتی دیگر /

آغاز چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن + اسامی شرکت‌کنندگان

در نخستین روز از چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، اجرای 18 شرکت‌کننده از استان‌های اصفهان،‌ بوشهر،‌ آذربایجان غربی و ایلام و همچنین یک گروه هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی، داوری خواهد شد.

آغاز چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن + اسامی شرکت کنندگان روز نخستبه گزارش ایکنا، پخش تلویزیونی چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ساعاتی دیگر آغاز می‌شود و پخش آن تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

در اولین روز این مسابقات اجرای نمایندگان استان‌های اصفهان، بوشهر، آذربایجان غربی و ایلام در رشته‌های مختلف پخش خواهد شد تا داوران این دوره که در هتل ارم مستقر شده‌اند، اجراها را به صورت زنده داوری کنند. (اجرای این شرکت‌کنندگان، در آبان‌ماه امسال در مراکز استانی سازمان صدا و سیما ضبط شده است.)

بر اساس کنداکتور اعلام شده از سوی معاونت مسابقات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ترتیب پخش اجراها بر اساس نمایندگان استان‌ها خواهد بود، به این معنی که اجرای تمام نمایندگان یک استان پخش می‌شود و در ادامه نوبت به استان بعد خواهد رسید.

در اولین روز مسابقات ابتدا اجرای نمایندگان استان اصفهان شامل محمدمهدی کهکشان(قرائت)، حسین جودکی(حفظ 20 جزء)، ‌علیرضا سلامی(دعاخوانی)، سیدعلی‌ موسوی‌زاده(ترتیل)، علی خالصی(قرائت)، سیدمهدی بنی‌هاشمی(حفظ 20 جزء)،‌ گروه تواشیح ملکوت(همخوانی)،‌ حسن خانی بیدگل(حفظ کل)، محمد دافعیان(ترتیل)، گروه ملکوت(مدیحه‌سرایی) پخش خواهد شد.

در ادامه نوبت به نمایندگان استان بوشهر می‌رسد، در این بخش ایمان شیخ(حافظ 20 جزء)، محمد جماله(قرائت)، میلاد میگلی(حفظ کل)، محمدمهدی انگالیان(ترتیل) و بهرام شاه‌ویران(حفظ 20 جز) حضور دارند. از استان آذربایجان غربی نیز اجرای، بابک ولیزاده(قرائت)، سینا طلایی(حفظ کل) و محمد محمدی(ترتیل) را شاهد خواهیم بود.

از استان ایلام که استان پایانی روز اول مسابقات است نیز به ترتیب محمدجواد قنبربیگی(حفظ 20 جزء)، محمدرضا هوری(ترتیل) و محمدجواد خانی(قرائت) حضور خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha