مسابقه «دلنوشته‌ای به شهید فخری‌زاده» در دانشگاه بوعلی برگزار می‌شود
کد خبر: 3939180
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳

مسابقه «دلنوشته‌ای به شهید فخری‌زاده» در دانشگاه بوعلی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی‌سینا همدان از برگزاری مسابقه دلنوشته‌ای به شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای کشورمان به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو خبر داد.

مسابقه «دلنوشته‌ای به شهید فخری‌زاده» در دانشگاه بوعلی برگزار می‌شودعلی‌اکبر عروتی موفق، معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی‌سینا همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مسابقه دلنوشته‌ای به شهید فخری‌زاده در روز دانشجو، به‌صورت مجازی در بین دانشجویان برگزار و در سالروز شهادت شهید سلیمانی قرعه‌کشی و جوایزی به دانشجویان اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: تشکل جامعه اسلامی این دانشگاه به تبیین «دانشجوی ایده‌آل و طراز انقلاب اسلامی» با مصاحبه دانشجویان خواهد پرداخت. همچنین رئیس دانشگاه به مناسبت این روز طی سخنانی، رسالت دانشجو را تبیین می‌کند.

عروتی با اشاره به دیگر برنامه‌های این دانشگاه به مناسبت روز دانشجو، گفت: بسیج دانشجویی گفت‌وگوی زنده‌ای با موضوع 16 آذر و حوادث روز دانشجو با سخنرانی محمدعلی سافلی برگزار خواهد کرد؛ همچنین گفت‌وگوی دیگری به‌صورت زنده از اینستاگرام با عنوان «جزوه‌ای که با خون نوشته شد» از سوی ایمان گودرزی انجام و از شبکه بسیج دانشگاه بوعلی به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: ثبت‌ نام دومین لیگ مناظره مسئله‌محور دانشجویی با موضوع قانون اساسی، اختیارات رهبری، شورای نگهبان، رئیس جمهور، مجلس و روابط بین‌الملل به‌ صورت تیم‌های سه و چهار نفره انجام می‌گیرد.

معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی‌سینا همدان در پایان از برگزاری مسابقه عکس نوشته خبر داد و گفت: در این مسابقه از دانشجویان خواسته شده که عکس نوشته‌هایی از خاطرات و دلتنگی‌های خود برای دانشگاه تهیه و به برترین آثار جوایزی اهدا خواهد شد.

اسدالله نقدی، معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا نیز در ادامه ضمن گرامیداشت روز دانشجو به خبرنگار ایکنا گفت: با توجه به اینکه فقط تعداد محدودی از دانشجویان که برای تکمیل پایان‌نامه و یا حضور در کارگاه ملزم به حضور در دانشگاه هستند، دانشجویان دیگر در دانشگاه حضور ندارند، بنابراین برنامه‌های روز دانشجو به‌صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

وی از برگزاری جلسه پرسش‌وپاسخ برخی از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه با دانشجویان در فضای مجازی خبر داد و گفت: این جلسه در بستر اینستاگرام برگزار و به سؤالات همه دانشجویان شرکت‌کننده پاسخ داده شد.

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا ادامه داد: معاونت دانشجویی نیز از طریق فضای مجازی پیام‌های تبریک به دانشجویان ارسال و واحدهای زیر مجموعه معاونت به سؤالات دانشجویان به‌صورت مجازی و تلفنی پاسخگو می‌دهند.

نقدی همچنین یادآور شد: در روابط عمومی دانشگاه مسابقه اینترنتی در حال برگزاری است و مسابقات ورزشی همگانی در سطح کشوری در پنج رشته آمادگی جسمانی، شطرنج، دوچرخه سواری، پینگ پنگ و دارت و در شاخه قهرمانی نیز در ۱۳ رشته تیراندازی، جودو، کاراته، والیبال، ووشو، اسکواش، تکواندو، ژیمناستیک و... برگزار و در سطح دانشگاه نیز مسابقات طناب‌زنی، دراز و نشست و شنا سوئدی هم در حال برگزاری است.

وی در پایان گفت: هر ساله در روز دانشجو دانشجویان برتر دانشگاه معرفی و جوایزی به ایشان اهدا می‌شد اما امسال با توجه به شیوع کرونا و مشکل احصا معدل ترم‌های کرونایی برگزار نشده و ستاد معرفی دانشجویان برتر تشکیل نشده است؛ واحد مشاوره و مددکاری دانشگاه نیز به‌صورت مجازی و تلفنی پاسخگویی مشاوره‌های تحصیلی، روانی و اجتماعی دانشجویان است.

انتهای پیام
captcha