ارائه خدمات الکترونیک از طریق دفاتر پیشخوان اردبیل
کد خبر: 3938714
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

ارائه خدمات الکترونیک از طریق دفاتر پیشخوان اردبیل

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: ۲۴۷ خدمت الکترونیک دولت از طریق دفاتر پیشخوان در مناطق شهری و دفاتر «آی سی تی» در مناطق روستایی برای کاهش تردد در دوره محدودیت‌های کرونایی ارائه می‌شود.

ارائه خدمات الکترونیکی از طریق دفاتر پیشخوان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، ۱۲ آذرماه، در جمع تعدادی از اصحاب رسانه گفت: ۲۴۷ خدمت الکترونیک مختلف دولتی از طریق دفاتر پیشخوان در مناطق شهری و دفاتر «آی سی تی» در مناطق روستایی برای کاهش تردد در دوره محدودیت‌هایی کرونایی ارائه می‌شود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل تصریح کرد: هم اکنون ۱۶۸ دفتر پیشخوان خدمات دولت در مناطق مختلف استان و ۲۴ دفتر «آی سی تی» در مناطق روستایی استان فعال هستند و آماده ارائه خدمات مختلف برای کاهش تردد در زمان محدودیت‌های کرونایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است.

وی بیان کرد: شهروندان با مراجعه به این دفاتر می‌توانند از خدمات دولت الکترونیک برای کاهش تردد‌های استفاده کنند و بهترین راه برای سهولت در انجام کار‌های دولتی است.

رزمی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات پست بانک، ثبت احوال، ارائه قبوض آب، برق، گاز و تلفن ثابت و همراه، خدمات درمانی، امور پستی، مسکن و شهرسازی، آب و فاضلاب روستایی و حج و زیارت برون سپاری شده است که توسط این دفاتر ارائه می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل اظهار کرد: طبق رتبه بندی دفاتر شهری و روستایی هم اکنون ۴۹ دفتر شهری و ۲ دفتر روستایی دارای رتبه یک از طرف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی معرفی شده اند.

وی گفت: دفاتری که تاکنون در این ارزیابی ثبت نام نکرده اند با مراجعه به سامانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و ثبت نام در ارزیابی شش ماهه نخست سال جاری می‌توانند در این طرح مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام
captcha