نیاز‌های علمی و سطح آگاهی واحد‌های صنعتی با آموزش برطرف می‌شود
کد خبر: 3938455
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

نیاز‌های علمی و سطح آگاهی واحد‌های صنعتی با آموزش برطرف می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، گفت: آموزش شاغلین و کارگران نقش ویژه‌ای در توسعه و پیشرفت فعالیت واحد‌های تولیدی دارد که این آموزش‌ها هر ساله به صورت رایگان و برنامه ریزی شده توسط شرکت شهرک‌های صنعتی پیگیری می‌شود.

نیاز‌های علمی و سطح آگاهی واحد‌های صنعتی با آموزش برطرف می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، دهم آذرماه در جریان بازدید از شهرک صنعتی شماره ۱ اردبیل، گفت: در سال ۹۸ تعداد ۱۰۱ دوره آموزشی برای ۲۴۴۱ نفر از شاغلین واحد‌های صنعتی برگزار شد که این آموزش‌ها با جدیت هرچه تمام‌تر در سال جاری نیز برگزار و ادامه یافته است.

وی ادامه داد: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نگاه ویژه‌ای به آموزش واحد‌های صنعتی دارد به طوری که این برنامه‌های آموزشی علاوه بر واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی به واحد‌های تولیدی خارج از آن نیز ارائه می‌شود.

اهلی افزود: این برنامه‌های آموزشی در زمینه‌های مدیریتی، کارآفرینی و حوزه HSEE به صورت رایگان به واحد‌های صنعتی ارائه می‌شود که در افزایش سطح دانش شاغلین واحد‌های صنعتی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، هدف از آموزش را توسعه کسب و کار صاحبان صنایع، مهارت کارکنان و کارگران واحد‌های صنعتی و آشنایی آنان با مقررات داخلی و بین المللی دانست و خاطر نشان کرد: با اقدامات مناسب و فرهنگ سازی‌های لازم بایستی فرهنگ آموزش در میان صنعتگران نهادینه شود تا واحد‌های صنعتی با افزایش دانش خود بتوانند کیفیت و کارایی تولیدات خود را ارتقا داده و زمینه حضور خود در بازار‌های داخلی و خارجی را مهیا و یا پررنگ سازند.

اهلی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۹۷ دوره آموزشی برای ۲۴۶۷ نفر از شاغلین واحد‌های صنعتی برگزار شده است که با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا تلاش می‌شود تا با برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت غیرحضوری و مجازی، اطلاعات و توانمندی‌های واحد‌های صنعتی افزایش یابد تا شاهد رونق بیش از پیش تولید در شهرک‌های صنعتی استان باشیم.

انتهای پیام
captcha