ترور دانشمندان ایرانی؛ نمادی آشکار از هیمنه پوشالی دشمنان
کد خبر: 3938089
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵

ترور دانشمندان ایرانی؛ نمادی آشکار از هیمنه پوشالی دشمنان

در بیانیه ائمه جمعه آذربایجان‌غربی در پی شهادت «محسن فخری‌زاده» آمده است: بی‌تردید ترور دانشمندان ایرانی، نمادی آشکار از هیمنه پوشالی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در برابر پیشرفت‌های علمی، سیاسی و دفاعی بوده که آنان را به انتقام‌جویی از ملت مقاوم ایران اسلامی با این نوع از جنایت‌های کثیف وادار کرده است.

ترور دانشمندان ایرانی نمادی آشکار از هیمنه پوشالی دشمنان استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، ائمه جمعه آذربایجان‌غربی در پی شهادت دانشمند فرزانه «محسن فخری‌زاده» پیام تبریک و تسلیت  صادر کرده و خواهان گرفتن انتقام خون این شهید شدند.

متن پیام بدین شرح است:

«مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ  وَما بَدَّلوا تَبديلًا

شکست‌های پی در پی کفار، معاندان و منافقان در عرصه‌های مختلف جهاد بالاخص مجاهدت‌های علمی نشان داده که وقتی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر سربازان ایران و اسلام در راه اعتلای وطن و دین سرخورده‌اند حقد و کینه خود را با ترور و به خاک و خون کشاندن فرزندان و یاوران انقلاب اسلامی آشکار می‌نمایند که بار دیگر ضعف و زبونی خود را با ترور  ناجوانمردانه شهید فخری‌زاده به رخ جهانیان کشانیدند.

بی‌تردید ترور دانشمندان ایرانی، نمادی آشکار از هیمنه پوشالی  دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در برابر پیشرفت‌های علمی، سیاسی، دفاعی و... است که آنان را به انتقام‌جویی از ملت مقاوم ایران اسلامی با این نوع از جنایت‌های کثیف وادار کرده است.

دشمنان کوردل بدانند که با شهادت فخری‌زاده‌ها، هیچ خللی در اراده پولادین ملت بزرگ ایران در مسیر توسعه و پیشرفت ایجاد نخواهد شد و البته انتقامی سخت در انتظار آنان بوده و این وعده الهی است که « وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ».

ائمه جمعه استان آذربایجان‌غربی هم صدا با همه آحاد مردم شریف و بصیر ایران اسلامی  ضمن محکومیت این اقدام رذیلانه، شهادت مظلومانه مجاهد صنعت هسته‌ای دکتر محسن فخری‌زاده را  تبریک و فقدان چنین عنصر انقلابی و خدوم را محضر فرماندهی معظم کل قوا، خانواده معزز ایشان و ملت شهید پرور ایران اسلامی تسلیت گفته، با استعانت به حکم قرآن کریم که قصاص را عضو در برابر عضو و نفس در برابر نفس می‌داند از تمامی مراجع ذی‌صلاح کشوری و لشکری درخواست می‌نماید که انتقامی شایسته را از این خون به ناحق ریخته به پیشگاه ملت ایران هدیه نمایند.»

انتهای پیام
captcha