انتخاب امین موقوفات گام بلندی در راستای بهره‌گیری هر چه بیشتر از ظرفیت موقوفات است
کد خبر: 3937801
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

انتخاب امین موقوفات گام بلندی در راستای بهره‌گیری هر چه بیشتر از ظرفیت موقوفات است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: انتخاب امین رقبات و موقوفات استان، گام بلندی در راستای ساماندهی هر چه بیشتر و بهره‌گیری از این ظرفیت‌های معنوی و اقتصادی است.

انتخاب امین موقوفات گام بلندی در راستای بهره‌گیری هر چه بیشتر از ظرفیت موقوفات استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین ستوده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، هشتم آذرماه، گفت: انتخاب امین موقوفات و رقبات اگر چه در سال‌های قبل در سازمان اوقاف کلید خورده است، اما در دو سال گذشته و در زمان ریاست حجت‌الاسلام خاموشی قوت گرفته و به عنوان یکی از راهبرد‌های اصلی سازمان اوقاف در نقاط مختلف کشور دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: وجود نزدیک به ۵ هزار رقبه در استان ظرفیت ارزشمندی است که با بهره گیری برنامه محور می‌توان نقش موثری در تقویت بنیه اقتصادی استان اردبیل ایفا کند.
وی خاطر نشان شد:انتخاب هوشمندانه و آگاهانه امین موقوفات و ارائه برنامه‌های کاربردی می‌تواند در زمینه صیانت، احیا و آبادانی رقبات راهگشا باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین ستوده تصریح کرد: یک کمیته راهبردی در استان تشکیل و انتخاب امین رقبات و ساماندهی و تدوین برنامه‌های راهبردی برای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های ارزشمند معنوی کلید خورده که مدیران ادارات اوقاف شهرستان‌ها و کارکنان اداره کل اوقاف استان باید در این امر خطیر نقش آفرینی کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه اردبیل افزود: متولیان اوقاف مسئولیت خطیری برعهده دارند و امانت داری صفتی است پسندیده که باید به آن عمل شود، لذا ما همه به عنوان متولیان وقف باید با جدیت کار‌ها را انجام دهیم و به هدف سازمان اوقاف که همان یکپارچه سازی رقبات، درآمد‌ها و نیات موقوفات است جامعه عمل بپوشانیم.

وی ابراز امیدواری کرد با کمک امین موقوفات بتوان در راستای افزایش بهره‌وری و درآمد‌زایی موقوفات اقدامات خوبی انجام داد.

انتهای پیام
captcha