ترور شهید «فخری‌زاده» چهره واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر را آشکار کرد
کد خبر: 3937770
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

ترور شهید «فخری‌زاده» چهره واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر را آشکار کرد

استاندار سمنان در پیامی شهید محسن فخری‌زاده را دانشمند هسته‌ای و چهره افتخار کشور دانست و گفت: بدون شک این ترور، چهره واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر را بیش از پیش آشکار کرد.

ترورشهید فخری‌زاده، چهره واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر را آشکار ساخت

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان در پیامی شهادت دانشمند صنعت دفاعی و هسته‌ای کشور و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شهید «محسن فخری‌زاده» را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: شنیدن خبر هولناک ترور شهید محسن فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و یکی از دانشمندان هسته‌ای ایران، آن هم در آستانه سالگرد شهادت دیگر شهید هسته‌ای کشور، شهید شهریاری، بار دیگر قلب مردم مؤمن، نجیب و انقلابی ایران و سایر ملت‌های آزاده و حق‌طلب را به درد آورد.

وی در ادامه آورده است: شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای و چهره افتخار کشور بود که بدون شک این ترور، چهره واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر را بیش از پیش آشکار کرد.

آشناگر ضمن محکوم کردن این جنایت وقیح، شهادت این سردار دانش و علم و مدیر ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، رئیس دولت و نیز به هم‌رزمانش در وزارت دفاع و سایر نیروهای مسلح و به اندیشمندان و پژوهشگران کشور و عموم مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض کرده و برای آن شهید والامقام، علو درجات و برای همسر و فرزندان عزیزش صبر و شکیبایی را مسئلت دارد.

همچنین در پیام استاندار سمنان آمده است: راه پرافتخار و پرعظمت این شهید گرامی توسط شاگردان و هم‌رزمان دیگرش پرصلابت‌تر از گذشته طی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha