راه‌اندازی خانه قرآن در نیروگاه اتمی بوشهر
کد خبر: 3937199
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲

راه‌اندازی خانه قرآن در نیروگاه اتمی بوشهر

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر از راه‌اندازی خانه قرآن در نیروگاه اتمی بوشهر در راستای ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) به کارکنان و خانواده‌های آنها خبر داد.

خانه قرآنی در نیروگاه اتمی بوشهر راه‌اندازی می‌شود

به گزارش ایکنا از بوشهر، جواد احمدی منفرد، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، با اشاره به اهمیت خانه قرآنی در ترویج فرهنگ قرآن، اظهار کرد: مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآنی، به‌عنوان کارآمدترین مراکز فرهنگی و آموزشی در ترویج و تعمیق فرهنگ قرآن و اهل‌بیت(ع) در جامعه و مجری سیاست‌های قرآنی کشور، باید واجد بالاترین سطح کیفیت و استاندارد باشند که نقش محوری و بی‌بدیل خود را در توسعه و تعمیق فرهنگ و معارف قرآن و اهل بیت(ع) به بهترین وجه ممکن ایفا کنند.

وی در ادامه افزود: به همین منظور واحد فرهنگی مجموعه نیروگاه اتمی بوشهر با همکاری اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان به منظور ارتقا سطح سواد قرآنی کارکنان و خانواده کارکنان نیروگاه اتمی، اقدام به تأسیس و راه‌اندازی، خانه قرآنی توانمند در سطح نیروگاه کرده است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان، ضمن ابراز خرسندی و تقدیر از راه‌اندازی این خانه قرآنی در سطح نیروگاه اتمی، آمادگی اداره امور قرآنی را برای ثبت و صدور مجوز برای همه دستگاه‌های اجرایی در راستای آموزش کارکنان و خانواده‌های آنان اعلام کرد.

گفتنی است، به منظور بررسی راه‌اندازی این خانه قرآن، نشستی با حضور مسعود نصوری، مدیر عامل شرکت کارگاه نیروگاه فاز ۲ و ۳، حجت‌الاسلام بهروز دشتی، روحانی مستقر در نیروگاه، جواد احمدی منفرد، رئیس اداره امور قرآنی و ابراهیم مرادی مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت در دفتر مدیر عامل شرکت کارگاه نیروگاه فاز ۲ و ۳ برگزار شد.

انتهای پیام
captcha