حمایت از حضور مشاورین در مراکز خدمات فناوری و کسب و کار اردبیل
کد خبر: 3936357
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

حمایت از حضور مشاورین در مراکز خدمات فناوری و کسب و کار اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، گفت: برای ماندن در عرصه تولید و بازار، هر کسب و کاری باید از دانش، تخصص و تکنولوژی روز برخوردار باشد که در این میان مشاوران می‌توانند در کنار واحد‌های صنعتی قرار گیرند تا این واحد‌های تولیدی بتوانند با افزایش ظرفیت و توانمندی‌های خود، در زمینه تولید و فروش محصولات تولیدی رقابت پذیرتر شوند.

حمایت از حضور مشاورین در مراکز خدمات فناوری و کسب و کار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، یکم آذرماه گفت: احداث ساختمان خدمات فناوری و کسب و کار در شهرک‌های صنعتی بر اساس افزایش توانمندی واحد‌های صنعتی در زمینه بهود تولید و فروش برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: تاکنون در سطح استان یک مرکز خدمات فناوری و کسب و کار در شهرک صنعتی اردبیل(۱) به بهره برداری رسیده است و احداث مرکز دوم در شهرک صنعتی اردبیل(۲) نیز در دست اقدام می‌باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل پیشرفت فیزیکی این مرکز را در حدود ۵۰ درصد برشمرد و افزود: این مرکز با مساحتی در حدود ۱۳۰۰ مترمربع و در ۴ طبقه در شهرک صنعتی اردبیل(۲) در حال اجراست.

وی ادامه داد: با تخصیص اعتبارات لازم و تکمیل این پروژه، چندین مشاور در این ساختمان مستقر می‌شوند که در زمینه خدمات رسانی به واحد‌های تولیدی مشغول به فعالیت خواهند شد.

اهلی، تعداد دفاتر واگذار شده در شهرک صنعتی اردبیل(۱) به مشاوران را ۱۱ دفتر برشمرد و گفت: پرداخت هزینه اجاره این دفاتر توسط مشاوران بسیار ناچیز بوده که در قالب یارانه توسط شرکت شهرک‌های صنعتی در اختیار این مشاوران قرار داده می‌شود.

انتهای پیام
captcha