اهدای 3200 جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی لرستان
کد خبر: 3935974
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶

اهدای 3200 جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی لرستان

در راستای اجرای پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان تعداد سه هزار و 200 جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی این استان اهدا شد.

اهدای 3200 جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌ نقل‌ از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی لرستان، هم‌زمان با گرامیداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار و در راستای اجرای پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» با هدف کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تأمین منابع جدید برای کتابخانه‌های عمومی، از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان تعداد سه هزار و 200 جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد.

کتاب‌های اهدایی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در موضوعات متنوع در سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال است که پس از تأیید توسط کارشناسان مربوطه به‌منظور استفاده علاقه‌مندان در قفسه کتابخانه‌های عمومی استان قرار می‌گیرد.

یادآور می‌شود، پویش «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» از طرح‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به‌منظور ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تأمین و تقویت منابع کتابخانه‌های عمومی و ایجاد تعلق در تأمین منابع کتابخانه‌ها و معرفی کتابخانه‌های عمومی اجرا می‌شود. بر این اساس، مردم و خیرین می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی، کتاب‌های خوانده شده و بدون استفاده خود را برای استفاده دیگران به کتابخانه هدیه کنند.

انتهای پیام
captcha