صدرالدینی جایگزین مرادی‌نیا در اداره کتاب شد
کد خبر: 3935926
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷

صدرالدینی جایگزین مرادی‌نیا در اداره کتاب شد

سیدعباس صالحی در حکمی علیرضا صدرالدینی را به عنوان مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی و محمدجواد مرادی‌نیا را به عنوان مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی راهبردی این وزارتخانه منصوب کرد.

صدرالدینی جایگزین مرادی‌نیا در اداره کتاب شدبه گزارش ایکنا، سیدعباس صالحی در حکمی علیرضا صدرالدینی را به عنوان مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی و محمدجواد مرادی‌نیا را به عنوان مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی راهبردی این وزارتخانه منصوب کرد.
 
در حکم سیدعباس صالحی خطاب به علیرضا صدرالدینی آمده است:
 
«نظر به سوابق علمی، فرهنگی و تجربیات اجرایی جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم امور فرهنگی به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی منصوب می‌شوید.
 
امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و تعامل با نویسندگان، ناشران و اصحاب فرهنگ و هنر و بهره‌گیری از شخصیت‌های فرهیخته و صاحب نظر در جهت برنامه‌ریزی برای تولید، توسعه و ترویج آثار مکتوب گسترش فرهنگ مطالعه و پژوهش و ترویج کتاب و کتابخوانی با هدف رشد و ارتقای سطح معرفت، دانش و فرهنگ ایرانی اسلامی، موفق و مؤید باشید.»
 
همچنین در حکم سیدعباس صالحی خطاب به محمدجواد مرادی نیا نیز آمده است:
 
«نظر به سوابق علمی، فرهنگی و تجربیات اجرایی جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی راهبردی منصوب می‌شوید.
 
امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در جهت برنامه‌ریزی هدفمند بر مبنای سیاست‌های اعلام شده با هدف ارتقای سطح معرفت، فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی، موفق و موید باشید.»
 
یادآور می‌شود؛ پیش از این علی‌اصغر سیدآبادی عهده‌دار این مسئولیت در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.
انتهای پیام
captcha