داستان «این تو و ماجرای عشق من» در قاب شنبه‌های کتاب خراسان شمالی
کد خبر: 3935473
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵

داستان «این تو و ماجرای عشق من» در قاب شنبه‌های کتاب خراسان شمالی

مسابقه بزرگ کتابخوانی «این تو و ماجرای عشق من» در استان خراسان شمالی، همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی در استان اجرا می‌شود.

داستان «این تو و ماجرای عشق» در قاب شنبه‌های کتاب خراسان شمالیهاشم شیرازیان، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به آغاز هفته کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: مسابقه بزرگ کتابخوانی «این تو و ماجرای عشق من»، همزمان با هفته کتاب و  کتابخوانی و در قالب طرح ملی شنبه‌های کتاب در کانون‌های استان و سطح مساجد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به طراحی کتاب و مسابقه به همت کانون و مؤسسه خیریه حضرت خدیجه (س) شهر قم، تصریح کرد: این کتاب، داستان ازدواج حضرت خدیجه(س) با نبی مکرم اسلام حضرت  محمد(ص) با نگاهی عاشقانه و صمیمی به این زندگی مشترک تکرار نشدنی است که «انسیه سادات هاشمی» آن را به تحریر در آورده است.

وی درباره دریافت کتاب و پاسخنامه مسابقه، بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند، فایل رایگان کتاب را از طریق درگاه مجازی  khadije.com دریافت کرده و یا به صورت حضوری به ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان مراجعه کنند.

شیرازیان افزود: شرکت‌کنندگان تا تاریخ 4 آذر فرصت دارند، پاسخنامه را تکمیل و به نزدیکترین کانون فرهنگی ـ هنری مسجد تحویل دهند و یا تصویر واضح پاسخنامه را به شماره 09332882738 از طریق پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

گفتنی است، طرح ملی «شنبه‌های کتاب» با هدف ترویج و ارتقاء فرهنگ انس با کتاب و کتابخوانی در مساجد با معرفی و مطالعه یک کتاب به صورت هفتگی در سطح مساجد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha