تمهید ویژه ایکنا برای جامعه قرآنی در هفته کتاب
کد خبر: 3935161
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴

تمهید ویژه ایکنا برای جامعه قرآنی در هفته کتاب

خبرگزاری ایکنا همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی تمهید ویژه‌ای برای خرید کتاب‌های «آداب و احکام تلاوت قرآن»، اثر حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر معرفت و «دیدگاه متفکران معاصر قرآنی(جریان‌ها و نظریه‌ها)» اثر محمدعلی رضایی‌اصفهانی فراهم کرده است.

تمهید ویژه ایکنا برای جامعه قرآنی در هفته کتاببه گزارش ایکنا، همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی، این خبرگزاری با همکاری نشر بین‌المللی المصطفی(ص) تمهید ویژه‌ای برای مطالعه دو کتاب قرآنی فراهم آورده است.

بنابر این گزارش، آحاد جامعه قرآنی و علاقه‌مندان به ساحت قرآن کریم می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.buy-pub.miu.ac.ir نسبت به خرید کتاب‌های «آداب و احکام تلاوت قرآن»، اثر حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر معرفت و «دیدگاه متفکران معاصر قرآنی (جریان‌ها و نظریه‌ها)» اثر محمدعلی رضایی‌اصفهانی با 40 درصد تخفیف اقدام کنند.

کتاب «آداب و احکام تلاوت قرآن»، گلچینی از مجموعه آیات و روایات مستند در مضمون قرآن و تلاوت قرآن است و به آداب ظاهری و باطنیِ پیش، حین و بعد از تلاوت اشاره می‌کند.

معرفت، این کتاب را برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد جامعة‌المصطفی(ص) العالمیه تدوین کرده و متن آن برای عموم قاریان و حافظان قابل استفاده است.

کتاب «دیدگاه متفکران معاصر قرآنی(جریان‌ها و نظریه‌ها)» با نگاهی به جریان‌های سنتی تفسیر و علوم قرآن، به جریان‌های معاصر همچون تفسير اجتماعی، جریان تفسیر علمی، جریان تفاسیر میان‌رشته‌ای و نیز جریان‌های انحرافی مثل جریان‌های وهابیون و نیز به شخصیت‌های معاصر قرآنی در میان مستشرقان، جهان عرب، ایران و شبه قاره پرداخته است.

رضایی‌اصفهانی در این کتاب، مهم‌ترین نظریه‌های قرآنی معاصر، مانند: نظریه بطن و نسخ مشروط آیت‌الله معرفت، دیدگاه‌های امام خمینی(ره)، شهید مطهری، شهید صدر، نظریه‌های موضوعی جدید و نظریه مقام معظم رهبری مبنی بر ابتنای علوم انسانی بر قرآن را بررسی کرده است.

لینک مستقیم خرید:

http://www.buy-pub.miu.ac.ir/product/180/

http://www.buy-pub.miu.ac.ir/product/1105/

کد تخفیف qoran99

انتهای پیام
captcha