افتتاح کتابخانه عمومی شهید «قاسم سلیمانی» در بیله‌سوار
کد خبر: 3935088
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹

افتتاح کتابخانه عمومی شهید «قاسم سلیمانی» در بیله‌سوار

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: کتابخانه عمومی سردار شهید «قاسم سلیمانی» شهرستان بیله‌سوار با حضور مسئولان ارشد استان و به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

افتتاح کتابخانه عمومی شهید «قاسم سلیمانی» در بیله سواربه گزارش ایکنا از اردبیل، پروانه رضاقلیزاده، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، ۲۴ آبان‌ماه، گفت: کتابخانه عمومی سردار شهید «قاسم سلیمانی» شهرستان بیله‌سوار ۲۴ آبان‌ماه ساعت ۱۰ با حضور مسئولان ارشد استان و به صورت ویدئو کنفرانس و آنلاین با حضور سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح ‌شد.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل تصریح کرد: این کتابخانه به عنوان دومین کتابخانه عمومی بزرگ استان و اولین کتابخانه عمومی مزین به نام سردار شهید «قاسم سلیمانی» از روز شنبه فعالیت کتابداری خود را آغاز خواهد کرد.

رضا قلیزاده افزود: این کتابخانه دارای بخش‌های کودک و نوجوان، مرجع، مخزن، ویژه سردار قاسم سلیمانی و بین الملل که کتاب‌های به زبان‌های آذری و ترکی برای اتباع جمهوری آذربایجان است.

وی خاطر نشان کرد: این پروژه فرهنگی با همکاری وزارت راه و شهرسازی از محل اعتبارات استانی ساخته شده و استاندار اردبیل در زمینه تسریع در تکمیل این پروژه نقش بسزایی دارد.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان گفت: امید است با راه اندازی این کتابخانه شاهد تحول فرهنگی در این شهرستان باشیم.

رضاقلیزاده تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا همچنان خدمات کتابداری و کتابخوانی نهاد به صورت غیرحضوری است و علاقمندان می‌توانند با مراجعه سامانه اینترنتی کتابخانه‌های عمومی کتاب‌های مورد نیاز خود را به صورت غیر حضوری ثبت کنند و با مراجعه کتابخانه‌های عمومی آن را به امانت ببرند.

انتهای پیام
captcha