ثبت‎نام در کارگاه‌های آموزشی تسهیل‌گران کتاب کودک و نوجوان تمدید شد
کد خبر: 3934701
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶

ثبت‎نام در کارگاه‌های آموزشی تسهیل‌گران کتاب کودک و نوجوان تمدید شد

کارگاه‌های آموزشی تسهیل‌گران کتاب کودک و نوجوان به شیوه‏‌های ارسال بسته‎های آموزشی و آنلاین با مراجعه به سایت شبکه ترویج کتابخوانی انجام می‎شود.

ثبت‌‎نام در کارگاه‌های آموزشی تسهیل‌گران کتاب کودک و نوجوان تمدید شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علاقه‌مندان به تسهیل‌گری باشگاه‌های کودک و نواجوان می‌توانند تا ۲۸ آبان با مراجعه به سایت مروجان کتابخوانی به نشانی bookpromotion.ir/reading-clubs/facilitator-registration برای شرکت در کارگاه‌های آموزشی ثبت‌نام کنند.

کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی مربیان باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان از اول آذر با ظرفیت آموزش یک هزار تسهیل‌گر آغاز خواهد شد. در این دوره به دلیل شیوع کرونا کارگاه‌ها و دوره‌های تعلیم تسهیل‌گر از سه طریق بسته‌های آموزشی پستی، بسته آموزشی آنلاین با بارگذاری روی سایت شبکه ترویج کتابخوانی و در صورت مهیا شدن شرایط به صورت حضوری انجام می‌شود.

یادآور می‌شود، تسهیلگران پس از گذراندن کارگاه آموزشی می‌توانند طبق شیوه‌نامه باشگاه کتابخوانی ثبت‌نام کنند. تسهیلگران، داوطلبان شرکت‌کننده در کارگاه‌های آموزشی جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان هستند که باشگاه کتابخوانی را در شهر‌ها و روستا‌ها تشکیل می‌دهند و شامل مروجان کتابخوانی، کتابداران، مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معلمان، مربیان مهدکودک‌ها، مربیان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، سازمان‌های غیردولتی و مؤسسات آموزش عالی هستند.

ثبت‎نام کتاب‎فروشی‌ها در طرح تخفیف باشگاه‎های کتابخوانی

رویداد دیگر آغاز ثبت‌نام کتابفروشی‌های متقاضی عضویت در طرح تخفیف باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان است. این رویداد از ۱۷ آبان‌ آغاز شده و کتابفروشی‌ها متقاضی تا آخر آبان برای ثبت‌نام مهلت دارند. کتابفروشی‌ها برای عضویت در این طرح باید به سایت jam.ketab.ir مراجعه کنند و عضو طرح‌های تخفیف کتاب برای جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان شوند.

یارانه، ویژه اعضای باشگاه‌های کتابخوانی است و صرفاً در کتابفروشی‌هایی ارائه خواهد شد که در این طرح ثبت‌نام کرده باشند. ضرورت دارد هر شهرستان حداقل یک کتابفروشی عضو طرح جام باشگاه‌های کتابخوانی داشته باشد. همچنین بر اساس این گزارش اعضای جام باشگاه‌های کتابخوانی از ۵۰ درصد تخفیف تا سقف خرید ۸۰ هزارتومان برخوردار می‌شوند.

بر اساس این گزارش فهرست کتاب‌های پیشنهادی جام باشگاه‌های کتابخوانی تا سقف ۵۰ درصد تخفیف خواهد داشت و کتاب‌های بیرون از فهرست پیشنهاد از ۳۰ درصد تخفیف برخوردار خواهد شد. اعضاء جام باشگاه‌های کتابخوانی تا پایان اسفند سال جاری می‌توانند از تخفیف یاد شده استفاده کنند. 

تخفیف ویژه اعضای باشگاه‌های کتابخوانی و مهدکودک‌ها است و صرفاً در کتاب‌فروشی‌هایی ارائه خواهد شد که در سایت خانه کتاب ایران jam.ketab.ir عضو شده باشند و فهرست این کتابفروشی‌ها از طریق این سایت در هر شهر اعلام می‌شود. خرید کتاب در طرح تنها برای اعضای باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان امکان‌پذیر است که در سایت www.bookpromotion.ir ثبت‌نام کرده باشند.

انتهای پیام
captcha