اردن موضع قاطع جامعه بین‌الملل در برابر اسرائیل را خواستار شد
کد خبر: 3933675
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

اردن موضع قاطع جامعه بین‌الملل در برابر اسرائیل را خواستار شد

وزارت امور خارجه اردن اقدام رژیم صهیونیستی در تخریب منازل فلسطینیان را محکوم کرد و موضع‌گیری قاطع جامعه بین‌الملل در برابر این رژیم را خواستار شد.

اردن خواستار اتخاذ موضع قاطع جامعه بین‌الملل در برابر اسرائیل شدبه گزارش ایکنا به نقل از روزنامه الدستور، «ضیف الله الفایز» سخنگوی وزارت خارجه اردن، شامگاه جمعه ،16 آبان ماه، اقدام رژیم صهیونیستی در تخریب منازل فلسطینیان در منطقه «حمصه البقیعه» در شمال شرق کرانه باختری را محکوم کرد.

وی در این باره اظهار کرد: عملیات تخریب، تخلیه ساکنان و همچنین مصادره اراضی فلسطین نقض قوانین بین‌الملل و مخالفت آشکار با حقوق بشر و تعهدات تل‌آویو در فلسطین اشغالی است.

ضیف الله الفایز در ادامه تأکید کرد که سیاست شهرک‌سازی «اسرائیل» از جمله اشغال و مصادره زمین‌های فلسطین، ساخت واحد‌های مسکونی و اخراج اجباری فلسطینیان با قطعنامه‌های سازمان ملل متحد و حقوق بین‌الملل منافات دارد.

وی همچنین موضع‌گیری قاطع جامعه بین‌الملل را به منظور فشار بر تل‌آویو برای پایان دادن به اقدامات غیرقانونی که تلاش‌های صورت گرفته برای صلح را تضعیف می‌کند، خواستار شد.

براساس گزارش منابع خبری ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه حمصه البقیعه (شمال شرق کرانه باختری) خانه‌های حلبی متعلق به فلسطینیان را به بهانه نداشتن مجوز تخریب کرده است.

انتهای پیام
captcha