مسابقه ملی کتابخوانی هفته وحدت برگزار می‌شود
کد خبر: 3933220
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
از کتاب «وحدت اسلامی از دیدگاه قرآن و سنت»

مسابقه ملی کتابخوانی هفته وحدت برگزار می‌شود

مسابقه ملی کتابخوانی هفته وحدت به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جزیره قشم و به مناسبت بزرگداشت هفته وحدت برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه ملی کتابخوانی هفته وحدت

به گزارش ایکنا، مسابقه ملی کتابخوانی با موضوع آیات وحدت قرآن کریم به مناسبت هفته وحدت و به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جزیره قشم برگزار می‌شود.

این مسابقه با هدف ارتقا سطح آگاهی شهروندان و ترویج فرهنگ کتابخوانی، ترویج سبک زندگی اسلامی، گسترش و تعمیق شناخت از فرازهای زندگی و سیره حضرت محمد (ص) درباره زندگی پربار و رسالت آن حضرت برگزار می‌شود.

این رویداد فرهنگی با حمایت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و همراهی معاونت قرآن و عترت و موسسه فرهنگی و قرآن و عترت فاطمه الزهرا(س) قشم با موضوع وحدت اسلامی انجام خواهد شد.

پروین خدادادی، رئیس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم با اشاره به آغاز فراخوان این مسابقه از ابتدای هفته وحدت، گفت: تا روز 25 آبان‌ماه به متقاضیان فرصت داده شده است تا با مطالعه کتاب معرفی شده، خود را برای حضور در این مسابقه آماده کنند. وی با اشاره به اینکه در این مسابقه افراد بالای 15 سال حضور خواهد یافت، افزود: آزمون این مسابقه به صورت پیامکی در روز 26 آبان‌ماه برگزار می‌شود و نتایج نیز بعد در اولین فرصت اعلام خواهد شد.

یادآور می‌شود منبع این مسابقه کتاب «وحدت اسلامی از دیدگاه قرآن و سنت» نوشته «آیت‌الله حکیم» و ترجمه «عبدالهادی فقهی‌زاده» است.

انتهای پیام
captcha