سومین همایش «سیره و سنت‌شناسی پیامبر(ص)» برگزار می‌شود
کد خبر: 3932985
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰

سومین همایش «سیره و سنت‌شناسی پیامبر(ص)» برگزار می‌شود

سومین همایش سیره و سنت‌شناسی پیامبر اعظم (ص) با تأکید بر اهمیت تشکیل خانواده با مشارکت فرهنگسرای اندیشه آغاز به کار کرد.

سومین همایش «سیره و سنت‌شناسی پیامبر(ص)» برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا، فرهنگسرای اندیشه در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت تشکیل خانواده و محکوم کردن حمایت رئیس جمهور فرانسه از اقدام موهن نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)، سومین همایش «سیره و سنت‌شناسی پیامبر اعظم (ص)» را با همکاری بنیاد پیامبر اعظم (ص) برگزار می‌کند.

اهمیت ازدواج و تشکیل خانواده در سیره نبوی، تحکیم بنیان و پایداری خانواده در سیره نبوی، نقش مرد و زن در تشکیل خانواده، تربیت فرزندان و ساخت جامعه، نقش و وظایف دستگاه‌ها و نهاد‌های ذیربط در زمینه تسهیل امر ازدواج و تحکیم بنیان خانواده و حقوق زنان در سیره نبوی از محور‌های این همایش است.
 
مهلت ارسال آثار به این همایش تا ۱۲ آذرماه امسال است و اختتامیه آن نیز روز ۳۰ آذر همزمان با ولادت حضرت زینب (س) برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان می‌توانند آثار پژوهشی و مقالات خود را به آدرس الکترونیکی hamayesh.payambar@gmail.com و pur.andisheh@gmail.com ارسال کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۲۴۷۴۹۶۸ و ۰۹۱۲۵۰۱۶۳۶۵ تماس بگیرند.
انتهای پیام
captcha