وحدت،‌ کلیدواژه فعالیت‌های رسانه‌ ملی باشد
کد خبر: 3932801
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

وحدت،‌ کلیدواژه فعالیت‌های رسانه‌ ملی باشد

مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان بر حفظ اتحاد و انسجام اسلامی در مقابله با توطئه دشمنان تأکید کرد و گفت: تلاش صدا و سیما بر آن است که وحدت را نه فقط در بُعد مذهبی بلکه در همه ابعاد در جامعه تقویت کند و رسانه ملی خود را به عنوان پیونددهنده این اتفاق مهم در جامعه می‌داند.

به گزارش ایکنا از کردستان، جعفر عبدالملکی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان، امروز، 12 آبان‌ ماه در دیدار با اعضای شورای افتای استان کردستان اظهار کرد: موضوع وحدت یکی از موضوعات اساسی در نظام مقدس انقلاب اسلامی بوده و مقام معظم رهبری در بیانات و فتاوای خود بارها بر این امر تأکید کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه وحدت مهم‌ترین کلید واژه فعالیت رسانه‌ای صدا و سیمای مرکز کردستان است، افزود: کردستان دارای ظرفیت‌های خوبی است و به همین دلیل باید با محور قرار دادن وحدت و همدلی برای توسعه استان کردستان گام برداشت.

مدیرکل صدا‌و‌سیمای مرکز کردستان بیان کرد: تلاش صدا و سیما بر آن است که وحدت را نه فقط در بُعد مذهبی بلکه در همه ابعاد در جامعه تقویت کند و رسانه ملی خود را به عنوان پیونددهنده این اتفاق مهم در جامعه می‌داند.

وی به برنامه‌ای که به صورت اشتباهی پخش شد اشاره و بیان کرد: صدا و سیما در این مورد هیچگونه خطایی نداشته چرا که متولی اجرای برنامه سازمان دیگری بوده، اما با این وجود مدیران و تهیه‌کنندگان مربوطه توبیخ شده و تذکرات لازم به عوامل و دست‌اندرکاران داده شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان در پایان شورای افتای کردستان را به عنوان قوت قلب و حامی رسانه ملی در استان دانست و اعلام کرد: ساخت مستند ماموستایان و علمای برجسته استان در دستور کار شبکه استانی قرار دارد.

ماموستا اقبال بهمنی، رئیس مرکز بزرگ اسلامی سنندج نیز ضمن قدردانی از تلاش کارکنان صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: نامگذاری هفته‌ وحدت از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی تأثیر بسزایی در حفظ وحدت و اعتقادات مسلمانان داشته و دارد.

ماموستا سیداحسن حسینی، امام جمعه‌ موقت سنندج نیز به فتوای مقام معظم رهبری درباره‌ توهین به اصحاب و یاران پیامبر اشاره کرد و گفت: حضرت آیت الله خامنه‌ای هرگونه بی‌ادبی و هتک حرمت به مقدسات اهل سنت را حرام دانسته‌اند.

ایل بیگی، دبیر شورای افتای استان کردستان در پایان یادآور شد: شورای افتای استان با ۵۰ عضو در پاسخگویی به سؤالات حقوقی و شرعی مردم کردستان خدمت‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام
captcha