برافراشتن بیرق «محمد رسول‌الله» در کردستان
کد خبر: 3932782
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲

برافراشتن بیرق «محمد رسول‌الله» در کردستان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج از راه‌اندازی کاروان خودرویی جوانان سنندجی به منظور برافراشتن بیرق مزین به نام «محمد رسول‌الله(ص)» خبر داد.

حسن عسکری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: پیامبر(ص) محور وحدت و الگوی تمام مسلمانان جهان بوده و برهمین اساس گرامیداشت میلاد پیامبر اکرم و هفته وحدت امری ضروری است.

وی افزود: دشمنان در طول تاریخ هزار و ۴۰۰ ساله اسلام همواره سعی کرده‌اند تا مسلمانان را از حول محور پیامبر(ص) دور کنند، اما تا به امروز دشمنان نه تنها به این مقصود شوم خود نرسیده‌اند بلکه روز به روز بر عشق و ارادت مسلمانان به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) افزوده شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج بیان کرد: کردستانی‌ها در طول تاریخ پرافتخار اسلامیشان همواره در عزت و شکوفایی این آیین الهی سهیم بوده‌اند و یکی از این نقش‎آفرینی‌ها مراسم ویژه مولودی‌خوانی آن‌ها در طول ماه ربیع الاول است.

وی بیان کرد: متأسفانه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانستیم شاهد برگزاری مراسم مولودی‌خوانی در مساجد و مجامع مردمی باشیم، لذا سپاه سنندج در یک طرح ابتکاری به پخش همزمان آیین مولودی‌خوانی به صورت همزمان در ۴۰ مسجد به گستره این شهر فرهنگی اقدام خواهد کرد. امشب نیم ساعت قبل از اذان مغرب از بلندگوهای ۴۰ مسجد در نقاط مختلف شهر سنندج شاهد طنین‌انداز شدن مولودی خوانی پیامبر نور و رحمت به صورت همزمان خواهیم بود.

عسکری از توزیع نان صلواتی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) خبر داد و افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با ۴۰ نانوایی سطح شهر سنندج فردا، 13 آبان‌ماه به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) در 40 نانوایی سنندج نان صلواتی توزیع خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج عسکری از راه‌اندازی کاروان خودرویی جوانان سنندجی به منظور برافراشتن بیرق مزین به نام «محمد رسول‌الله(ص)» خبر داد و یادآور شد: جوانان سنندجی در محکوم کردن اهانت رئیس‌جمهور فرانسه به ساحت مقدس رسول‌الله(ص) با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در قالب یک کاروان خودرویی بیرق‌هایی مزین به نام «محمد رسول‌الله(ص)» را بر می‌افرازند.

انتهای پیام
captcha