فیلم | عطر همدلی؛ مسابقه روز هفتم
کد خبر: 3931284
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
هر شب؛ ده جایزه نقدی برای ده نفر

فیلم | عطر همدلی؛ مسابقه روز هفتم

آخرین قسمت از ویژه‌برنامه «عطر همدلی» که در ایام هفته وحدت به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تولید شده بود، امروز 13 آبان ماه همزمان با روز ولات پیامبر اکرم (ص) منتشر شد.

به گزارش ایکنا، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت هفته وحدت و ولادت باسعادت پیامبر رحمت (ص) ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «عطر همدلی» را برگزار کرد. این برنامه که به کتاب «وحدت اسلامی از دیدگاه قرآن و عترت» نوشته آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر حکیم با ترجمه عبدالهادی فقهی‌زاده پرداخته، با همکاری استودیو مبین جهاد دانشگاهی تولید و در ایام هفته وحدت منتشر شده است.

برنامه در هفت قسمت تهیه شد که در هر قسمت، یکی از اساتید بنام قرآنی کشور و هنرمندان به خوانش صفحاتی از این کتاب پرداختند. در انتهای هر قسمت، مسابقه‌ پیامکی از صفحات خوانده شده برگزار و هر شب به ده نفر از برگزیدگان مبلغ 300 هزار تومان اهداء شد. در ادامه آخرین بخش این ویژه‌برنامه را مشاهده می‌کنید.

مسابقه امروز برنامه عطر همدلی 13 آبان ماه 1399

کدام گزینه از مصادیق دفاع و حمایت علمای شیعه از ملت‌ها و دولت‌های مسلمان سنی مذهب در برابر حمله بیگانگان است؟

1) دفاع بزرگان شیعه از ملت فلسطین

2) دفاع علمای شیعه از دولت عثمانی در برابر بیگانگان

3) هر دو مورد

مخاطبان می‌توانند عدد گزینه صحیح را به سرشماره 30000114 ارسال و برای مشاهده نام برندگان و دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی اینترنتی qia.farhang.gov.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha