فیلم | عطر همدلی؛ مسابقه روز ششم
کد خبر: 3931283
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
هر شب؛ ده جایزه نقدی برای ده نفر

فیلم | عطر همدلی؛ مسابقه روز ششم

معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت هفته وحدت و ولادت باسعادت پیامبر رحمت (ص) مسابقه پیامکی «عطر همدلی» را برگزار می‌کند که در این قسمت به خوانش کتاب «وحدت اسلامی از دیدگاه قرآن و عترت» نوشته آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر حکیم با ترجمه عبدالهادی فقهی‌زاده پرداخته است. ششمین بخش این مسابقه امروز 12 آبان‌ماه منتشر شد.

به گزارش ایکنا، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت هفته وحدت و ولادت باسعادت پیامبر رحمت (ص) ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «عطر همدلی» را برگزار می‌کند. این برنامه که به کتاب «وحدت اسلامی از دیدگاه قرآن و عترت» نوشته آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر حکیم با ترجمه عبدالهادی فقهی‌زاده پرداخته با همکاری استودیو مبین جهاد دانشگاهی تولید و منتشر شده است.

برنامه در هفت قسمت تهیه شده که در هر قسمت، یکی از اساتید بنام قرآنی کشور و هنرمندان به خوانش صفحاتی از این کتاب می‌پردازند. در انتهای هر قسمت، مسابقه‌ی پیامکی از صفحات خوانده شده برگزار می‌شود که هر شب به ده نفر از برگزیدگان مبلغ 300 هزار تومان اهداء خواهد شد.

مسابقه امروز برنامه عطر همدلی 12 آبان ماه 1399

مطابق حدیث شریف نبوی (ص) سه خصلت است که اگر در شخص نباشد، هیچ عملی از او کامل و تمام نیست، این سه خصلت عبارتند از:

1) اخلاق نیکو، جهاد، علم

2) ورع، اخلاق نیکو، علم

3) حلم، علم، ورع

مخاطبان می‌توانند عدد گزینه صحیح را به سرشماره 30000114 ارسال و برای مشاهده نام برندگان و دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی اینترنتی qia.farhang.gov.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha