معرفی منتخبان مرحله دانشگاهی جشنواره قرآنی «هدهد» در لرستان
کد خبر: 3929050
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲

معرفی منتخبان مرحله دانشگاهی جشنواره قرآنی «هدهد» در لرستان

منتخبان مرحله دانشگاهی بخش آوایی بیست و پنجمین جشنواره قرآنی وزارت بهداشت و درمان در لرستان معرفی شدند.

اعلام نتایج مرحله دانشگاهی جشنواره قرآنی هدهد در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، نتایج نفرات برتر مرحله دانشگاهی بخش آوایی بیست و پنجمین جشنواره قرآنی وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی لرستان سه‌شنبه، ۲۲ مهرماه در سه بخش کارکنان، دانشجویان و اساتید ویژه آقایان و بانوان اعلام شد.

بر اساس این گزارش در بخش آقایان ویژه دانشجویان در رشته ترتیل صابر یوسفوند، اول، حسن سپهوند دوم و مهدی فلاح حائز رتبه سوم شد این در حالی‌است که در رشته ترتیل ویژه اساتید اصغر سپهوند رتبه اول را کسب کرد.

بر این اساس رشته تحقیق محمد طاهر‌زاده رتبه اول بخش دانشجویان را کسب کرد و‌ وحید کرمی حائز رتبه برتر در بخش کارکنان شد این در حالی‌است که در بخش اذان ویژه کارکنان،
مهدی سعادتی‌کیا اول، علی قربانی‌نژاد دوم و عباس زیدی سوم شد.

در بخش بانوان رشته ترتیل ویژه دانشجویان مریم فلاحیان موفق به کسب رتبه برتر شد و فاطمه نکوزاده دوم شد این در حالی‌است که در همین رشته ویژه اساتید الهام امامی اول و فرزانه رحمت‌پور رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

بر اساس این گزارش در رشته تحقیق ویژه کارکنان‌ سمیه نامداری و زهرا حسینی‌والا به ترتیب اول و دوم شدند کمااینکه در رشته حفظ ۵ جزء گوهر باقرزاده رتبه اول کارکنان را به خود اختصاص داد.

بر این اساس در رشته حفظ یک جزء بهار چگنی رتبه اول بخش دانشجویی را به خود اختصاص داد و سیده زهرا موسوی و لبابه آیت‌اللهی دوم و سوم شدند این در حالی‌است که در رشته حفظ سوره حجرات در بخش دانشحویی مریم قاسمی‌نژاد حائز رتبه برتر شد.

انتهای پیام
captcha