موفقیت در کنکور به قیمت هتک حرمت‌ مقدسات!
کد خبر: 3928118
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵

موفقیت در کنکور به قیمت هتک حرمت‌ مقدسات!

انتشار فیلمی موهوم به ساحت مقدس قرآن کریم، زوایای عجیبی از بی‌ضابطه‌گی و نبود نظارت بر انتشار مطالب آموزشی مؤسسات کنکور را به نمایش گذاشت.

به گزارش ایکنا، ظاهرا تاختن مافیای کنکور اشکال مختلفی گرفته و رقابت برای راه‌های مختلف تست‌زنی همچنان ادامه دارد.

کلاس‌های کنکور دو سه دهه گذشته که صرفاً در گوشه و کنار چند شهر بزرگ کشور فعالیت‌هایی داشتند و یا در حد ارائه بسته‌های مکاتباتی و غیر حضوری، انتشار کتاب و لوح فشرده فعالیت می‌کردند، حال در فضای مجازی نیز جولان می‌دهند.

در این نوشتار قصد نقد فعالیت‌های بی‌ضابطه این مراکز را نداریم، اما همین بازار شلوغ و مشخص نبودن متولی نظارت بر این مراکز، عاملی شده است تا آنان به هر طریقی برای حضور و رقابت در این بازار مکاره تست‌زنی فعالیت کنند.

دو روزی است که کلیپی از یکی از همین مراکز کنکور آنلاین منتشر شده است. فرد آموزش‌دهنده که اکراه داریم، او را معلم بنامیم، چرا که معلم، نامی مقدس و شغلی انبیایی است، برای توضیح و ارائه راه حل تست‌زنی به صورتی بسیار موهوم و توهین‌آمیز از آیات قرآن کریم استفاده می‌کند. چه شده است که در کشور ایران اسلامی، باید روزی شاهد این وقاحت باشیم، آن هم در عرصه آموزش و یادگیری! هر چند که با گسترده شدن اعتراضات دغدغه‌مندان قرآنی کشورمان، و جمعی از اعضای جامعه قرآنی که حتی اعلام کردند به زودی به این مؤسسه مراجعه خواهند داشت و حضوری مراتب اعتراض شدید خود را اعلام می‌کنند، فرد آموزش‌دهنده از طریق انتشار فیلم در صفحه شخصی این مؤسسه، اقدام به عذرخواهی کرد، اما باید این مؤسسه که اجازه انتشار این ویدئوی آموزشی را بدون نظارت دقیق داده است، بیشتر از این در برابر قلب‌های جریحه‌دار دوستداران قرآن کریم پاسخگو باشد و از همه مهم‌تر، هر چه زودتر نهاد ناظر بر این قبیل فعالیت‌ها مشخص شده و در چنین مواردی با برخوردی محکم، مانع ادامه چنین روند مبتذلی باشد. 

این شیوه آموزشی و مثال‌های موهوم، برای هر درسی مورد استفاده قرار گیرد، باید تقبیح شود، اما نکته عجیب و قابل تأمل آن است که این فرد در حال آموزش درس دین و زندگی است!؟ اگر این فرد یا چنین افرادی در مدارس نیز در حال تدریس می‌باشند، باید برای چنین روندی گریست. دلسوختگان عرصه‌های دینی و قرآنی ما کجا هستند که هر فردی بتواند به راحتی در فضای آموزشی، از دین بگوید.

 

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۰:۴۷
0
1
خبر رو کامل بذارید بینم چ خبره
captcha