کمک به نیازمندان؛ فرصتی برای زائران جامانده از سفر اربعین
کد خبر: 3927767
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۷

کمک به نیازمندان؛ فرصتی برای زائران جامانده از سفر اربعین

آیت‌الله حیدری با اشاره به بسته شدن مسیر اربعین، گفت: افرادی که سال‌های گذشته موکب به راه می‌انداختند و رنج سفر را بر خود تحمیل می‌کردند و به کربلا می‌رفتند و در راه امام حسین(ع) بذل و بخشش می‌کردند، امسال کمک کردن به نیازمندان گام برداشتن در همان مسیر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری؛یاری گر محرومان باشید / این راه، راه حسین استآیت‌الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با اشاره به راه‌اندازی پویش «راه حسین، راه بهشت» و تقدیر از بانیان این طرح نیکو، اظهار کرد: راه حسین، راه بهشت است؛ چراکه «اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاة» و هرکسی که به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و نهضت و شعائر حسینی بپیوندد، قطعاً در دنیا و آخرت رهایی پیدا می‌کند و عاقبت بخیر می‌شود.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ کسانی که به امام حسین(ع) لبیک گفته و در راه آن حضرت فداکاری کردند، به صلاح و نجات دست یافته‌اند، گفت: کسانی که در برابر شعائر تعظیم و در راه حسین(ع) بذل و بخشش می‌کنند، راه بهشت را در پیش گرفته و حسینی شده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تعطیل شدن سفرهای پیاده‌روی اربعین برای ایرانیان، گفت: افرادی که سال‌های گذشته موکب راه می‌انداختند و رنج سفر را بر خود تحمیل می‌کردند و به‌ کربلا می‌رفتند و در راه امام حسین(ع) بذل و بخشش می‌کردند، امروز که مسیر اربعین بسته است، راه دیگری در مقابلشان وجود دارد.

حیدری ادامه داد: یکی از راه‌های مورد پسند خدا و اهل‌بیت(ع)، بذل و بخشش به نیازمندان است. فرصت کمک کردن به خانواده‌هایی که حتی نان شب ندارند و کسانی که بر اثر کرونا بیکار شدند و به سبب گرانی‌ زندگی سختی را می‌گذرانند، برای زائران جامانده از سفر اربعین فراهم شده تا به طریقی دیگر ارادت خود را به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نشان دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: آن خیرانی که دست کرم و بخشش را به‌سوی نیازمندان دراز می‌کنند تا این عزیزان را یاری کنند، قلب امام زمان(عج) و اباعبدالله الحسین(ع) را از خودشان خوشحال می‌کنند و یقیناً راه آن‌ها راه بهشت و راه امام حسین(ع) است.

یادآور می‌شود، پویش «راه حسین، راه بهشت» از چند روز قبل در سراسر ایران اسلامی با محوریت استان خوزستان آغاز به کار کرده و عاشقان حسینی که امسال از زیارت اربعین بازمانده‌اند می‌توانند با مشارکت در این پویش، بخشی از هزینه سفر کربلای خود را برای خرید بسته معیشتی به منظور کمک به محرومان اختصاص دهند. کد دستوری پرداخت کمک‌هزینه خرید بسته‌های معیشتی #۱۴۷۸۰*۶۶۵۵* است. همچنین کمک از طریق شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۸۰۳۱۶ متعلق به مؤسسه خیریه راه بهشت نیز امکان‌پذیر است.

انتهای پیام
captcha