جاماندگان اربعین به کمک توسعه حرم امام حسین(ع) بیایند
کد خبر: 3927614
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷

جاماندگان اربعین به کمک توسعه حرم امام حسین(ع) بیایند

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس از جاماندگان اربعین امسال كه به دلیل شیوع كرونا امكان حضور در عراق فراهم نشده است، درخواست كرد بخشی از هزینه‌های سفر اربعین امسال را به توسعه حرم امام حسین(ع) اختصاص دهند تا در سال‌های آینده زائران بیشتری بتوانند به زیارت آن حضرت مشرف شوند.

اسكندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با یادآوری اینكه امسال به دلیل شیوع كرونا امكان حضور عاشقان اباعبدالله‌ الحسین(ع) كشورمان در پیاده‌روی اربعین فراهم نیست، جاماندگان اربعین را برای مشاركت در توسعه حرم سید و سالار شهیدان عالم دعوت كرد.

وی افزود: عاشقان و دلسوختگان امام حسین(ع) می‌توانند بخشی از هزینه‌های سفر پیاده‌روی اربعین خود را كه هر سال صرف این كار می‌كردند، امسال برای ساخت صحن حضرت زینب كبری(س) در حرم مطهر امام حسین(ع) اختصاص دهند.

قاسمی از پیشرفت فیزیكی بیش از 40 درصدی ساخت صحن حضرت زینب كبری(س) در كربلای معلی خبر داد و گفت: كار توسعه حرم‌های مطهر اهل بیت(ع) در عتبات عالیات به‌هیچ عنوان تعطیل نیست و با قوت در حال انجام است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس بیان كرد: امسال می‌توانیم با اختصاص یک سوم از هزینه‌های هر ساله حضورخود در مراسم اربعین حسینی، به توسعه حرم امام حسین(ع)، هم رضایت قلب حضرت فاطمه زهرا (س) را به‌دست بیاریم و هم ضمن ایجاد فضای زیارتی جدید در سالیان آینده در حرم امام حسین (ع)، کمک کنیم زوار بیشتر به زیارت سرور و سالار شهیدان مشرف شوند.

وی با بیان اینكه توفیق مشاركت در این راه از عنایات خاصه امام زمان(عج) خواهد بود، گفت: عاشقان و دلسوختگان امام حسین(ع) برای مشاركت در این امر پر بركت معنوی می‌توانند از طریق لینك https://ppng.ir/d/5kFT اقدام كنند.

انتهای پیام
captcha