حال و هوای موکب‌ها و مسیر پیاده‌روی اربعین را مجازی تجربه کنید
کد خبر: 3927264
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹

حال و هوای موکب‌ها و مسیر پیاده‌روی اربعین را مجازی تجربه کنید

نرم‌افزار موکب مجازی شهیدان، در راستای شبیه‌سازی حال و هوای اربعین حسینی، در بستر فضای مجازی تولید و عرضه شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی الاربعین، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید احمدی، رئیس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین، بیان کرد: با عنایت به شرایط حاکم بر فضای منطقه، جمهوری اسلامی ایران  و عراق که امکان حضورعلاقه‌مندان و دلدادگان به حضرت سیدالشهدا (ع) در اربعین فراهم نشد و نیز ضرورت استفاده از فضای مجازی برای  انتقال پیام حرکت بزرگ فرهنگی اربعین حسینی، نرم افزار موکب مجازی شهیدان (بزرگ‌ترین سرداران ضد تروریستی، حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس) طراحی و تولید شده است.

وی افزود: این نرم‌افزار با بازنمایی مسیر پیاده‌روی اربعین از نجف به کربلا  با جانمایی موکب در مسیر، این امکان را برای ارائه فعالیت‌های فرهنگی هنری و دینی، موکب‌داران و فعالان و علاقه مندان اربعین فراهم آورده است. در این نرم‌افزار سعی شده در کنار امور فرهنگی، به برنامه‌های معارفی بیشتر توجه شود.

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: این برنامه با هدف تولید و نشر محصولات فرهنگی در بستر فضای مجازی و زنده نگه داشتن حال و خاطره و  شور و شعور حسینی و نشاط معنوی ایجاد شده و طی آن آثار و تولیدات سال گذشته به نام موکب‌ها انعکاس می‌یابد.

وی تصریح کرد: این نرم‌افزار در پنج بخش اخبار، کتابخانه، نشریات و بخش چند رسانه‌ای شامل فیلم، عکس و صوت طراحی شده است.

برای دانلود این نرم‌افزار به سایت www.alarbaeen.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام
captcha