کمک ۲۰ میلیون تومانی کمیته امداد استان اردبیل به نیازمندان
کد خبر: 3925928
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

کمک ۲۰ میلیون تومانی کمیته امداد استان اردبیل به نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در مرحله دوم رزمایش «ایران همدل» امدادگران بسیجی این نهاد بیش از ۲۰ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت و سایر افراد نیازمند جامعه کمک کرده‌اند.

کمک ۲۰ میلیون تومانی کمیته امداد استان اردبیل به نیازمندانبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، هفتم مهرماه، به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، با اشاره به اینکه امدادگران بسیجی کمیته امداد استان اردبیل با مشارکت در مرحله دوم رزمایش «ایران همدل» تاکنون بیش از ۲۰ میلیون تومان به خانوار تحت حمایت و اقشار آسیب‌دیده از کرونا کمک کرده‌اند، گفت: این مبلغ به صورت نقدی به حساب خانوار بی‌بضاعت جامعه واریز شده است.
وی با بیان اینکه همواره امدادگران کمیته امداد درصدد کاهش آلام نیازمندان استان اردبیل هستند، افزود: در کنار خیران و نیکوکاران می‌کوشیم تا علاوه بر رفع مشکلات اساسی خانوار تحت حمایت، به ارتقای همبستگی اجتماعی نیز کمک کنیم.
دشتی با اعلام اینکه هرچه همدلی‌ها در شرایط کنونی که شیوع ویروس کرونا موجب سختی و مشکلات بسیاری از خانواده‌های بی‌بضاعت شده است بیشتر شود، بهتر می‌توانیم یاریگر آن‌ها باشیم، بیان کرد: مددکاران و امدادگران کمیته امداد استان اردبیل می‌کوشند تا با شناسایی دقیق نیاز‌های مددجویان، با بهره‌گیری از کمک‌های خیران و نیکوکاران بخشی از گرفتاری‌های آن‌ها را برطرف کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: امدادگران بسیجی این نهاد در مرحله نخست رزمایش «ایران همدل» بیش از ۵۳ میلیون تومان به محرومان جامعه اختصاص داده بودند.
وی با بیان اینکه نیکوکاران با استفاده از کد آنی‌پرداخت #۱*۸۸۷۷* می‌توانند در رزمایش ملی «ایران همدل» و در قالب طرح «شور عاطفه‌ها» به منظور تامین لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان تحت حمایت مشارکت کنند، افزود: مردم خیر از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل نیز می‌توانند کمک‌های خود را در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت قرار دهند.
دشتی با اشاره به اینکه سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ در اختیار خیران قرار دارد، اظهار کرد: پس از ارسال پیامک، امدادگران کمیته امداد در اسرع وقت با نیکوکاران تماس گرفته و در مورد نحوه یاری‌رسانی، راهنمایی‌های لازم را به آن‌ها ارائه می‌کنند.

انتهای پیام
captcha