اجرای طرح «روح مقاومت» در اردبیل
کد خبر: 3924948
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹

اجرای طرح «روح مقاومت» در اردبیل

مسئول کانون فرهنگی ـ هنری نهج‌الحیاه روستای پیراقوم اردبیل، گفت: زندگی و وصیت‌نامه شهید «فرهاد رمضانی» در قالب طرح «روح مقاومت» برای فعالان این کانون بازخوانی و روایت شد.

اجرای طرح «روح مقاومت» در استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، داور فرجی، مسئول کانون فرهنگی ـ هنری نهج‌الحیاه روستای پیراقوم اردبیل، سوم مهرماه، گفت: زندگینامه و وصیت‌نامه شهید «فرهاد رمضانی» در قالب طرح «روح مقاومت» برای فعالان این کانون بازخوانی و روایت شد.

وی تصریح کرد: این برنامه فرهنگی و معنوی با هدف آشنایی فعالان این کانون با سیره شهدای این روستا برگزار شد. این طرح از سالروز رحلت امام خمینی(ره) آغاز شده است و در هفته دفاع مقدس ادامه خواهد داشت و فعالان کانون‌های مساجد در این طرح به بازخوانی و روایت زندگینامه شهدای روستا خواهند پرداخت.

فرجی بیان کرد: استقلال و آسایش امروز خود را مرهون فداکاری و ایثارگری شهدا و رزمندگان اسلام می‌دانیم و باید ادامه‌دهنده راه این عزیزان باشیم. جهاد اکبر رزمندگان و شهدا در خط مقدم جبهه‌های جنگ تحمیلی برای همیشه در یاد‌ها و خاطره‌های ملت ایران ماندگار شد و امروز فعالان کانون‌های مساجد در خط مقدم جنگ فرهنگی قرار گرفته‌اند و با الهام از سیره شهدا باید در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان ایستادگی کنیم.

یادآور می‌شود، شهید فرهاد رمضانی پیراقوم در سوم خردادماه ۱۳۴۶ در روستای پیراقوم به دنیا آمد و با آغاز جنگ تحمیلی عازم خط مقدم جبهه حق علیه باطل شد و در نوزدهم دی‌ماه ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha