تجدید میثاق اعضای جهاددانشگاهی استان اردبیل با شهدا
کد خبر: 3924829
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳

تجدید میثاق اعضای جهاددانشگاهی استان اردبیل با شهدا

همزمان با هفته دفاع مقدس، اعضای جهاددانشگاهی استان اردبیل با حضور در گلزار شهدای شهر اردبیل با آرمان‌های امام و شهداتجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق اعضای جهاد دانشگاهی استان اردبیل با شهدابه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی، رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل، یکم مهرماه، در گلزار شهدای محله غریبان اردبیل، با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، جوانان با فداکاری، کشور را با عزت و اقتدار حفظ کردند، اظهار کرد: وظیفه داریم با تأسی از فرمایشات امام خمینی(ره) و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و با مدیریت جهادی در سنگر خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنیم تا به روند تعالی کشور شتاب دهیم.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل، با اشاره به مقام و منزلت شهدا گفت: شهدا در حساس‌ترین موقع با نثار جان خود از کیان انقلاب اسلامی دفاع و برای نظام جمهوری اسلامی افتخار آفرینی کردند و به برکت مجاهدت رزمندگان اسلام و همین خون مطهر شهدا بود که ایران اسلامی توانسته است به کشوری مقتدر تبدیل شده و در تمامی معادلات بین‌المللی تأثیرگذار باشد.

وی افزود: امروز وظیفه ما است که در کنار زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا، راه آنان را در دفاع از ولایت و توسعه ایران اسلامی ادامه دهیم.

اوچی با بیان اینکه امنیت در گرانبهایی است که به قیمت رشادت‌ها و نثار خون شهدای والامقام، به دست آمده است، گفت: همه باید قدردان امنیتی باشیم که شهدا برای ما به ارمغان آوردند. همان‌گونه که شهدا برای اهداف کشور تلاش کردند، ما نیز در این برهه از زمان وظیفه داریم با بکارگیری رهنمود‌های مقام معظم رهبری و آرمان‌های شهدای گرانقدر، تلاش علمی خود را در جهت تحقق اهداف و ارتقا جایگاه کشور مضاعف کنیم.

یادآور می‌شود که در این مراسم که به مناسبت هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای غریبان استان اردبیل، برگزار شد اعضای جهاددانشگاهی اردبیل با قرائت فاتحه و نثار گل به مرقد پاک شهدا، با آرمان‌های امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام
captcha