برگزاری مسابقه «خوانش ایثار» در البرز
کد خبر: 3922683
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲

برگزاری مسابقه «خوانش ایثار» در البرز

مسابقه «خوانش ایثار» با محوریت کتاب‌های مرتبط با موضوع عاشورا و حوادث مربوط به کودکان کربلا در البرز برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه «خوانش ایثار» در البرز

جواد ملازاده، رئیس امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری مسابقه سراسری«خوانش ایثار» ویژه کودکان ۶ تا ۱۲ سال در البرز خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه به‌همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز و همکاری اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی برگزار می‎‌شود.
وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند کتاب‌های مورد علاقه خود را با موضوع عاشورا و حوادث مربوط به کودکان کربلا بازخوانی کرده و در یک فایل صوتی به زبان کودکانه بازگو کنند.
این مسئول تصریح کرد: محتوای فایل صوتی می‌تواند از سری داستان‌های بچه‌های عاشورا به عناوین کتاب«جنگجوی کوچک» داستان عبدالله‌بن‌حسن، کتاب«عطش و آتش» داستان شهیدشدن حضرت علی‌اکبر(ع)،«اسیران کوچک» داستان فرزندان مسلم بن‌عقیل و یا هر اثر با موضوعی از داستان کودکان عاشورا باشد.
ملازاده گفت: خانواده‌ها می‌توانند برای بیان وقایع، آن را به زبان ساده و داستان برای کودکان خود توضیح دهند تا کودکان با درک خودشان به فهم مطالب بپردازند.
وی درخصوص ارسال آثار بیان کرد: آثار به شیوه فایل صوتی ارسال شود، علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه و ارسال آثار می‌توانند تا ۱۵ مهر با اداره‌کل تبلیغات اسلامی تماس بگیرند.
این مسئول بیان کرد: پس از ارزیابی، آثار برجسته معرفی و جوایز فرهنگی به برگزیدگان اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha