هیئت و امام حسین(ع) سپر مقاوم در برابر دشمنان هستند
کد خبر: 3922515
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
علی انسانی:

هیئت و امام حسین(ع) سپر مقاوم در برابر دشمنان هستند

یکی از ستایشگران اهل بیت(ع) گفت: اگر امام حسین(ع) و هیئت در این کشور وجود نداشت، دشمنان بیش از پیش به آزار و اذیت ما می‌پرداختند.

به گزارش ایکنا؛ حاج علی انسانی، مداح و پیرغلام اهل بیت(ع)، در یازدهمین قسمت برنامه تلویزیونی روایت هیئت که از شبکه افق سیما پخش می‌شود، با اشاره به اینکه اباعبدالله(ع) ۱۴ قرن است که عزیز خدا شده و مجالس عزاداری ماه محرم هرسال پر رونق‌تر از سال گذشته برپا می‌شود، اظهار کرد: در موارد بسیار زیادی شاهد بودیم که افرادی با ورود به مجالس عزاداری و خوردن چای هیئت در راه راست قرار گرفتند.
 
وی با بیان اینکه متأسفانه مباهله مغفول مانده است، عنوان کرد: امام رضا(ع) فرمودند: بالاترین فضلیت امیرالمونین(ع) مباهله است و به همین منظور، چندسالی است که ما گروهی را برای این روز با همراهی علما و مراجع تقلید تشکیل دادیم.
 
این ستایشگر اهل بیت(ع) ادامه داد: امسال در روز مباهله، نصب بنر و پرچم و برگزاری مراسمات مختلف در ۲۴ منطقه تهران را شاهد بودیم و امیدواریم دیگر شهرستان‌ها نیز این روز را که انرژی هسته‌ای شیعه است، پر رونق‌تر کنند.
 
وی با اشاره به اینکه ۱۴ قرن است که با تمام شیطنت‌ها و آتش‌اندازی‌ها، پرچم کربلا برافراشته شده است، گفت: اگر امام حسین(ع) و هیئت در این کشور وجود نداشت، تاکنون دشمنان بیش از پیش ما را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند.
انتهای پیام
captcha