برگزاری مسابقه «خوانش ایثار» در کرمانشاه
کد خبر: 3921903
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

برگزاری مسابقه «خوانش ایثار» در کرمانشاه

مسابقه «خوانش ایثار» با محوریت کتاب‌های مرتبط با موضوع عاشورا و حوادث مربوط به کودکان کربلا در کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری مسابقه سراسری «خوانش ایثار» ویژه کودکان ۶ تا ۱۲ سال در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه به‌همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان و همکاری اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی برگزار می‎‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند کتاب‌های مورد علاقه خود را با موضوع عاشورا و حوادث مربوط به کودکان کربلا بازخوانی کرده و در یک فایل صوتی به زبان کودکانه بازگو کنند.

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: محتوای فایل صوتی می‌تواند از سری داستان‌های بچه‌های عاشورا به عناوین کتاب «جنگجوی کوچک» داستان عبدالله بن حسن، کتاب «عطش و آتش» داستان شهید شدن حضرت علی‌اکبر(ع)، «اسیران کوچک» داستان فرزندان مسلم بن عقیل و یا هر اثر با موضوعی از داستان کودکان عاشورا باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: خانواده‌ها می‌توانند برای بیان وقایع، آن را به زبان ساده و داستان برای کودکان خود بیان کنند تا کودکان با درک خودشان به فهم مطالب بپردازند.

وی درخصوص ارسال آثار بیان کرد: آثار به شیوه فایل صوتی ارسال شود، علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه و ارسال آثار می‌توانند تا ۱۵ مهر با اداره‌کل تبلیغات اسلامی تماس بگیرند.

حجت‌الاسلام احمدی اظهار کرد: پس از ارزیابی، آثار برجسته معرفی و جوایز فرهنگی به برگزیدگان اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha