آغاز داوری بیستمین مسابقات قرآن خانواده‌های نهاجا
کد خبر: 3921408
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸

آغاز داوری بیستمین مسابقات قرآن خانواده‌های نهاجا

مرحله سراسری بیستمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های نیروی هوایی ارتش به صورت غیر حضوری با داوری فایل‌های ضبط شده در حال انجام است.

به گزارش ایکنا، فایل تصویری ضبط شده از اجرای قاریان و حافظان شرکت‌کننده در مرحله مقدماتی بیستمین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل، همسران و فرزندان نهاجا با حضور امیرسرتیپ دوم احمد عسکری، جانشین و معاون هماهنگ‌کننده این نیرو و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سیدیان، معاونت فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی ـ سیاسی نهاجا و دیگر داوران کشوری مورد ارزیابی قرار گرفت.

با توجه به شرایط موجود کشور و انتشار ویروس کرونا، مرحله مقدماتی بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم بانوان شاغل، همسران و فرزندان کارکنان برابر شیوه‌نامه ابلاغی از سوی اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت حضوری و با هدف ارتقای علوم قرآنی خانواده‌ها و ترویج فرهنگ قرآنی و نهادینه کردن علوم قرآنی برگزار شد.

بنابر این گزارش از مسابقات در سطح یگان‌ها فیلم و تصاویر تهیه شده که تا فردا، 18 شهریورماه از سوی داوران کشوری و بین‌المللی چون علی‌اکبر حنیفی، بهروز یاریگل، محسن یاراحمدی و امیر آقایی مورد داوری و ارزیابی قرار می‌گیرد.

این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 1، 3، 5، 10، 15، 20 و 25 جزء و حفظ کل قرآن، اذان، دعاخوانی و مداحی و مفاهیم سطح یک و دو ویژه خانواده‌ها شامل (همسران و فرزندان در دو گروه سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال) و بانوان شاغل انجام شد.

رقابت‌ها در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، تفسیر، مفاهیم قرآن، اذان، دعاخوانی و مداحی برگزار شد و نفرات ممتاز به مسابقات قرآن ارتش راه می‌یابند.

همچنین در خبر دیگری از نهاجا آمده است، مدرسه قرآنی دخترانه سوره در مقطع ابتدایی با حضور امیرسرتیپ خلبان حمید واحدی، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس افتتاح شد.

انتهای پیام
captcha