راه سردار سلیمانی و شهدایمان را ادامه می‌دهیم
کد خبر: 3920926
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
حکیم‌زاده:

راه سردار سلیمانی و شهدایمان را ادامه می‌دهیم

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دشمنان ما بدانند که ما راه سردار سلیمانی و شهدایمان را ادامه می‌دهیم گفت: دشمنان ما بدانند ما با توان بیشتری این راه را ادامه خواهیم داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش امروز شنبه، 15 شهریورماه در مراسم نواختن زنگ مهر از گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد گفت: جای بسی افتخار دارد که امروز از کنار مزار مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی زنگ مهر در کشور نواخته شود.

وی با بیان اینکه شهادت سردار دلها به ما نشان داد یک انسان چقدر می‌تواند بزرگ بوده و نزد خدا و مردم عزت داشته باشد افزود: حاج قاسم سلیمانی مصداق آیه قرآن است که خداوند جایگاه شهدا را به ما معرفی کرده است.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: امروز از مزار حاج قاسم سلیمانی می‌گویم که ما دانش آموزان خود را طوری تربیت می‌کنیم که قدم جای پای شما بگذارند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما بدانند که ما راه سردار سلیمانی و شهدایمان را ادامه می‌دهیم تأکید کرد: دشمنان ما بدانند ما با توان بیشتری این راه را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام
captcha