اعضای بدن بانوی سمنانی به بیماران حیات دوباره بخشید
کد خبر: 3919681
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷

اعضای بدن بانوی سمنانی به بیماران حیات دوباره بخشید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به اهدای عضو توسط بانوی ۳۹ ساله سمنانی، گفت: مرحومه اصفهانیان بر اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی و اعضای بدن وی اهدا شد.

اعضای بدن بانوی سمنانی به بیماران حیات دوباره بخشید

به گزارش ایکنا از سمنان،به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، نوید دانایی، رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، عصر روز گذشته 7 شهریور در جمع خبرنگاران با اشاره به مرگ مغزی یک بانوی ۳۹ ساله ساکن سمنان و اهدای اعضای وی به بیماران نیازمند، گفت: مرحومه اصفهانیان چندی پیش در حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود.

وی با بیان اینکه با رضایت خانواده آن مرحومه اعضای بدن وی به بیماران نیازمند حیات دوباره بخشید، اظهار کرد: این بانوی سمنانی دارای کارت اهدای عضو بود در نتیجه کار اهدای اعضای وی به راحتی در تهران صورت گیرد تا بیماران نیازمندی دارای حیات دوباره شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه این بانوی سمنانی مدتی در بیمارستان کوثر سمنان بستری بود تا مرگ مغزی وی مورد تائید قرار گرفت، افزود: اهدای عضو یکی از زیباترین انواع کمک به دیگران است زیرا امید را به خانواده‌های متعددی از بیماران نیازمند باز می‌گرداند.

گفتنی است؛ داوطلبان دریافت کارت اهدای عضو می‌توانند به سامانه اینترنتی که برای همین منظور طراحی شده مراجعه و پس از پر کردن فرم‌های مربوطه نسبت به دریافت کارت اقدام کنند که از ابتدای سال جاری تاکنون این چهارمین اهدای عضو در سطح استان سمنان است.

انتهای پیام
captcha