هر رسانه؛ یک حسینیه
کد خبر: 3919407
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲

هر رسانه؛ یک حسینیه

رئیس سازمان بسیج رسانه البرز با بیان اینکه در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان(ع) هر رسانه می‌تواند یک حسینیه باشد، گفت: محدودیت‌های بهداشتی در برپایی مراسم و آیین‌های عزاداری، وظیفه رسانه‌ها در محرم امسال سنگین‌تر کرده است.

هر رسانه یک حسینیه

ابراهیم نوروزی‌فر، رییس سازمان بسیج رسانه البرز، در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: پاسداشت قیام عظیم کربلا و عزاداری برای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تعطیل‌شدنی نیست؛ چرا که این عشق و ایمان در جان دلدادگان فرهنگ عاشورا خانه دارد.

وی افزود: بنابراین آحاد شیعیان ضمن توجه حداکثری به دستورالعمل‌های بهداشتی طبق توصیه حکیمانه رهبر معظم انقلاب و تأکیدات مراجع عظام تقلید و علمای اعلام، اقامه عزا را تعطیل نمی‌کنند و بخش مهمی از این امر معطوف به رسانه‌های جمعی و اجتماعی است.

نوروزی‌فر گفت: نهضت عاشورا والاترین پیام آزادگی در تاریخ بشری است و آیین‌های پرشور عزاداری، بهترین رسانه برای نشر و زنده نگهداشتن این پیام شعورآفرین و انسان‌ساز بوده‌اند و هستند، رسالتی زینبی برای رسواکردن طاغوت و دفاع از مظلومان و مستضعفان.

وی بیان کرد:️ با عشقی که در همکارانمان در تمام رسانه‌های مکتوب، برخط، دیداری و شنیداری استان نسبت به ارزش‌های دینی به ویژه ارادت به حضرت سیدالشهدا(ع) سراغ داریم؛ اطمینان داریم در این ایام هر رسانه یک حسینیه خواهد بود.

نوروزی‌فر افزود: فعالان رسانه‌ای استان با افزودن نمادهای ایام عزاداری اباعبدالله(ع) به نشان‌واره (لوگو) رسانه‌ها ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان نشان دهند و فعالان فضای مجازی از نشر محتواهای عاشورایی در صفحات خود دریغ نکنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز اضافه کرد: اهالی رسانه استان پرشور و شعورتر از سال‌های گذشته رسالت خود برای ارتقای معرفت حسینی در آحاد مخاطبان را با تولید و انتشار محتوای خبری و تبیینی در قالب سوگواره «ماملت امام حسینیم»، شامل سه محور اصلی فضاسازی محیطی، آیین‌های عزاداری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و نذورات و احسان در قالب کمک مؤمنانه ایفا خواهند کرد.

وی تأکید کرد: ما اهالی رسانه با ثبت جلوه‌های زیبای عاشقی آحاد عزاداران حسینی و کشیدن این عشق توأم با عقلانیت و معنویت به رخ جهانیان، خط تحریف را می‌شکنیم.

نوروزی‌فر افزود:️ اگر بتوانیم جلوه‌های بی‌شمار زیبایی در فرهنگ حسینی را به نمایش بگذاریم، تلاش‌های مغرضانه برای غلبه‌دادن حواشی شکست خواهد خورد.

انتهای پیام
captcha