هیئات مذهبی مروجان فرهنگ عاشورا هستند
کد خبر: 3919088
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳

هیئات مذهبی مروجان فرهنگ عاشورا هستند

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: هیئات مذهبی از بهترین مروجان بسط فرهنگ عاشورا و مؤلفه قدرت نرم نظام اسلامی در برابر ایادی استکبار هستند.

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام رضا دیلمی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در هفتمین نشست ستاد محرم این اداره که در روز گذشته، 4 شهریورماه برگزار شد، گفت: تشکل‌های دینی و هیئات مذهبی سرمایه‌های نظام هستند و در تمامی عرصه‌های دفاع از گفتمان انقلاب اسلامی همواره تحول‌آفرین بوده‌اند.

وی بیان کرد: هیئات مذهبی از بهترین مروجان بسط فرهنگ عاشورا و ارزش‌ها هستند که مردمی اداره می‌شوند و مؤلفه قدرت نرم نظام اسلامی در برابر ایادی استکباری هستند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به نقش هیئات مذهبی در بسط فرهنگ عاشورا، گفت: یکی از ضرورت‌های محرم امسال این است که عزاداری‌ها به‌ شیوه سال‌های گذشته برگزار نمی‌شود، فضاسازی‌های محیطی باید پر‌رنگ‌تر و دارای پیام و محتوا و بیانگر درس‌های عاشورایی باشند.

دیلمی به هوشیاری تشکل‌های دینی در برابر دشمن و جریان نفوذ در عملیات محرم امسال اشاره کرد و افزود: تشکل‌های دینی ما مثل همیشه بیدار هستند و با عملکرد فاخر خود دشمن را ناامید کرده‌اند و پاسخ محکمی به جنگ روانی دشمن داده‌اند. رمز حیات اسلام در مکتب عاشورا است.

انتهای پیام
captcha