توزیع کمک‌های مؤمنانه در مناطق محروم استان تهران از سوی بسیج وزارت اقتصاد
کد خبر: 3918935
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
علیرضا زمانی خبر داد:

توزیع کمک‌های مؤمنانه در مناطق محروم استان تهران از سوی بسیج وزارت اقتصاد

فرمانده بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی از توزیع کمک‌های مؤمنانه در مناطق محروم استان تهران از سوی مجموعه بسیج این وزارتخانه در ایام محرم خبر داد.

علیرضا زمانی، فرمانده بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی، در گفت‌وگو با ایکنا، درباره اقدامات بسیج وزارت اقتصاد در ایام محرم اظهار کرد: اقدامات این مجموعه در راستای کمک‌های مؤمنانه و خدمات به نیازمندان در سال جاری با تلاش بیشتری ادامه دارد و طی روزهای اخیر در راستای جمع‌آوری این کمک‌ها و توزیع آن در مناطق محروم استان تهران اقدام شده است. این کمک‌ها عمدتاً شامل اقلام بهداشتی و غذای گرم است.

زمانی افزود: توزیع کمک‌های مؤمنانه توسط مجموعه بسیج وزارت اقتصاد طی روزهای آینده نیز ادامه دارد؛ به ویژه در مناطق محروم جنوب استان تهران شامل شهرستان پاکدشت، قیام‌دشت، مامازند، شریف‎آباد، محمود‌آباد، قرچک، ورامین و پیشوا، افراد نیازمند توسط مرکز بسیج شناسایی و هدایایی در اختیار خانواده‌های کم‌برخوردار قرار داده می‌شود. اولویت با خانواده‌های بی‌سرپرست است اما بین همه افراد نیازمند کمک‌های مؤمنانه توزیع خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری دومین همایش کارمند تراز انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این همایش صبح امروز سه شنبه 4 شهریورماه در سالن همایش‌های صدا و سیما با حضور محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و سردار یزدی، فرمانده سپاه استان تهران برگزار شد.

فرمانده بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد: در این همایش مجموعه بسیج وزارت اقتصاد به عنوان یکی از مراکز فعال بسیج معرفی و مدال افتخار و تندیس کارمند تراز انقلاب اسلامی به فرمانده این نهاد اهدا شد.

انتهای پیام
captcha