مرکز پژوهش‌های اسلامی امام صادق‌(ع) درگذشت آیت‌الله تسخیری را تسلیت گفت
کد خبر: 3917721
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸

مرکز پژوهش‌های اسلامی امام صادق‌(ع) درگذشت آیت‌الله تسخیری را تسلیت گفت

مرکز تخصصی پژوهش‌های اسلامی امام صادق‌(ع) در نجف اشرف در پیامی به مناسبت درگذشت مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام، این ضایعه را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا؛ مرکز تخصصی پژوهش‌های اسلامی امام صادق‌(ع) در نجف اشرف روز چهارشنبه در پیامی، رحلت آیت‌الله محمد‌علی تسخیری، رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت مرکز تخصصی پژوهش‌های اسلامی امام صادق‌(ع) در نجف اشرف آمده است: خبر درگذشت عالم دینی و اندیشمند و دعوت‌کننده به اسلام ناب محمدی و وحدت و تقریب بین مذاهب اسلامی که همه وقت خود را صرف خدمت به اسلام کرده بود، با نهایت تأسف و تأثر دریافت کرده‎ایم.

در ادامه این پیام تسلیت آمده است: از خداوند منان می‌خواهیم که جای وی را در بهشت برین قرار دهد و او را با اولیای الهی و رسول اکرم‌(ص) محشور گرداند.

مرکز تخصصی پژوهش‌های اسلامی امام صادق‌(ع) در نجف اشرف در پایان پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت آیت‌الله تسخیری، این ضایعه را به پیشگاه ولی عصر‌(عج)، مراجع عظام و حوزه‌های علمیه و دوستداران فضل و دانش وی، تسلیت گفت و از خداوند متعال صبر جزیل را برای خانواده آن مرحوم و بستگانش مسئلت کرد.

انتهای پیام
captcha