هفته دولت فرصتی برای امیدآفرینی در جامعه است
کد خبر: 3917521
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱

هفته دولت فرصتی برای امیدآفرینی در جامعه است

معاون استاندار آذربایجان شرقی گفت: مدیران ادارات از فرصت هفته دولت برای تبیین عملکرد خود در راستای امیدآفرینی در جامعه استفاده کنند.

هفته دولت فرصتی برای امیدآفرینی در جامعه استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، علیار راستگو، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار امروز، 29 مردادماه در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان گفت: ادارات و مدیران کل، گزارش کار و عملکردشان را به رسانه‌ها ارائه دهند و پاسخگوی خبرنگاران در خصوص عملکردشان در فرصت هفته دولت باشند.

وی افزود: اطلاع‌رسانی‌ها باید طوری باشد که در جامعه انسجام و وحدت ایجاد کرده و امیدآفرینی به وجود آورد، به طوری که مسائل حاشیه‌ای کمرنگ شود.

راستگو ادامه داد: مسئولان ادارات، مشکلات و مسائلی را که تحریم‌های ظالمانه در کشور و استان ایجاد کرده برای مردم تبیین کنند تا هدف‌های مغرضانه برخی رسانه‌های بیگانه و معاند بی‌اثر شود.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: بر این اساس با بیان وقایع جاری و در جریان قرار گرفتن افکار عمومی در خصوص مسائل مختلف، اقدامات و تبلیغات رسانه‌ای دشمن مثل همیشه ناکام خواهد ماند. مردم باید بدانند تمام سعی و تلاش دولت برای رفع مشکلات است و مشکلات ایجاد شده به علت تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار به مرور زمان توسط مسئولان برطرف می‌شود.

وی از رسانه‌ها خواست در آخرین سال فعالیت دولت دوازدهم، عملکرد و دستاورد‌های کم‌نظیر دولت تدبیر و امید را در زمینه‌های مختلف اطلاع‌رسانی کنند.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر لزوم اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا در ادارات و ایام محرم، گفت: مدیران و کارکنان دستگاه‌های دولتی و غیردولتی، واحد‌های صنفی و افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، مجازات می‌شوند.

انتهای پیام
captcha