گذر از شرایط سخت اقتصادی، نیازمند روحیه جهادی است
کد خبر: 3916776
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱

گذر از شرایط سخت اقتصادی، نیازمند روحیه جهادی است

استاندار آذربایجان‌شرقی گذر از مشکلات مختلف اقتصادی را نیازمند روحیه جهادی تمام مدیران و همراهی مردم دانست و گفت: امروز همانند دوران دفاع مقدس، همه باید برای حل مشکلات وحدت و همدلی داشته باشند.

گذر از شرایط سخت اقتصادی، نیازمند روحیه جهادی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی، استاندار، عصر روز گذشته، 25 مردادماه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، گذر از مشکلات مختلف اقتصادی را نیازمند روحیه جهادی تمام مدیران و همراهی مردم دانست و گفت: امروز همانند دوران دفاع مقدس، همه باید برای حل مشکلات وحدت و همدلی داشته باشند.

وی با قدردانی از همراهی مردم و عملکرد دستگاه‌های مسئول در مدیریت بیماری کرونا، گفت: هدف از برگزاری جلسات، همفکری و هم‌اندیشی برای رفع مشکلات موجود در زمینه اقتصادی و بهبود خدمات‌دهی به مردم در بخش‌های مختلف است.

پورمحمدی با قدردانی از فعالان بخش خصوصی و تولیدکنندگان در شرایط سخت اقتصادی کشور، از این قشر به‌عنوان سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی در سنگر تولید و صنعت نام برد و افزود: این قشر، فشار بیشتری را نسبت به سایر بخش‌ها تحمل می‌کنند و دولت نیز، نهایت تلاش خود را برای حفظ، بهبود و افزایش تولید و همچنین ارائه تسهیلات به کارآفرینان و مدیران واحدهای صنعتی انجام خواهد داد.

استاندار آذربایجان‌شرقی به جلسات مستمر خود با نخبگان اشاره کرد و افزود: بسیاری از نخبگان بر این باور هستند که با کارهای روزمره و کلیشه‌ای، نمی‌توان پیروز کارزار جنگ اقتصادی شد. برای پیروزی در جنگ اقتصادی، باید شبانه‌روز کار کنیم و افرادی که چنین روحیه‌ای ندارند نمی‌توانند در این شرایط سخت اقتصادی نقش‌آفرین باشند.

وی نهادینه‌سازی موضوع توسعه را هدف مشترک همه مدیران و اقشار مختلف مردم دانست و ادامه داد: برای تحقق این موضوع علاوه بر سرمایه انسانی به سرمایه اجتماعی نیز نیاز داریم و باید برای ارتقای سرمایه اجتماعی در کشور تلاش کنیم.

پورمحمدی همچنین با قدردانی از بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات ویژه کرونا به واحدهای تولیدی، صنعتی و اصناف، خواستار تسریع در پرداخت باقی‌مانده این تسهیلات شد.

انتهای پیام
captcha