اجرای پروژه جدید مشروط به اتمام طرح‌های گذشته باشد
کد خبر: 3912572
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان:

اجرای پروژه جدید مشروط به اتمام طرح‌های گذشته باشد

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: اجرای پروژه در استان باید مشروط به اتمام طرح‌هایی باشد که از گذشته کار آنان آغاز شده و هنوز به پایان نرسیده‌اند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، حجت‌الاسلام مصطفی محامی، امام جمعه زاهدان امروز، یکشنبه، 5 مردادماه در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در نقاط مختلف استان با عنایت به گزارش‌های ارائه‌ شده، گفت: شروع پروژه‌ها بر اساس اولویت و مشروط به اتمام طرح‌های گذشته باشد.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده در نشست با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و تأکید بر این نکته که برخی از کارها را می‌شد در گذشته انجام داد، بیان کرد: باید بررسی شود که چرا برخی از کارها تا‌کنون انجام ‌نشده و این‌که چرا با وجود این‌که می‌توانستیم بخشی از مشکلات و مطالبات مردم را در گذشته رفع کنیم، این کار را انجام نداده‌ایم.

رئیس شورای راهبردی سیستان‌وبلوچستان افزود: با مدیریت و کار جهادی می‌توانیم بخشی از عقب‌ماندگی‌ها و مشکلات و معضلات استان را مرتفع سازیم.

وی با اشاره به اقدامات در حوزه ساخت مسکن و اجرای پروژه‌های اقتصادی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: تمامی فعالیت‌های این مجموعه باید از یک پیوست فرهنگی برخوردار شود تا از لحاظ فرهنگی میان مردم و جامعه تأثیرگذار باشد و مردم قدردان فعالیت‌های صورت گرفته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بر جلب مشارکت مردم در اجرای پروژه‌ها تأکید و اظهار کرد: زمانی که مردم در اجرای یک پروژه مشارکت داشته باشند قدردان اقدامات انجام‌شده خواهند بود.

وی یکی دیگر از خدمات زیربنایی و نرم‌افزاری بنیاد مسکن برای استان را تربیت منابع انسانی در بخش‌های مهارتی و مدیریتی دانست و افزود: باید برای پرورش و رشد نیروها تلاش شود تا در آینده به سرمایه‌ای برای استان و کشور بدل شوند.

محامی اضافه کرد: این‌که در حین انجام یک پروژه چند طرح دیگر را نیز آغاز کنیم، باعث به‌هم‌ریختگی کارها و عدم حصول نتیجه مطلوب می‌شود و حتی در صورت اتمام پروژه، نتیجه مناسبی را در بر نخواهد داشت. باید به نحوی عمل کنیم که اقدام ما تبدیل به یک الگو شود که این مهم‌تر از انجام یک پروژه است و باید از فرصت‌ها به‌درستی بهره‌گیری شود.

امام جمعه زاهدان ضمن ابراز تأسف از روحیه برخی از جوانان استان که به‌‌دنبال مساعده گرفتن و یا شغل‌های کاذب هستند، بیان کرد: ادامه این روند آسیب جدی به استان را در پی دارد و باید در اجرای طرح و برنامه‌ها از ظرفیت نیروهای بومی استفاده شود.

انتهای پیام
captcha