توزیع اقلام زیستی در بین سیل‌زدگان شهرستان خلخال
کد خبر: 3911608
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

توزیع اقلام زیستی در بین سیل‌زدگان شهرستان خلخال

نماینده ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل، از استقرار گروه‌های امدادرسانی و محرومیت‌زدایی این ستاد در روستا‌های سیل‌زده و خسارت‌دیده خلخال و اجرای رزمایش همدلی و احسان به محرومان این روستا‌ها خبر داد.

توزیع اقلام زیستی در بین سیل زدگان شهرستان خلخالبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهرداد اصغری، نماینده ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل، 31تیرماه، با بیان اینکه توزیع بیش از ۴۰ هزار قطعه مرغ منجمد در بین خانوار‌های محروم و آسیب‌پذیر در برنامه توزیعی این ستاد قرار دارد، افزود: در قالب رزمایش همدلی و احسان در روستا‌های سیل‌زده مصطفی‌لو و خداقلی قشلاقی خلخال بیش از ۲ هزار قطعه مرغ توزیع شد.
وی با بیان اینکه رزمایش همدلی و احسان در تمامی مناطق استان اجرا می‌شود، گفت: دستور رهبر معظم انقلاب رسیدگی به محرومین فصل‌الخطاب مسوولان بوده و آغاز حرکت امیدبخش در دل مردم روستا‌های محروم است.
نماینده ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل، افزود: امدادرسانی در این حوادث با حضور ۹ تیم عملیاتی متشکل از ۳۰ نفر نیروی انسانی با بکارگیری چهار دستگاه خودرو امدادی انجام گرفته است.
وی اظهار کرد: در منطقه آغ‌داغ ییلاق قزل‌بلاغ از توابع روستای مصطفی‌لو نیز که دچار آسیب شده بودند ۹۳ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۱۰۶ تخته پتو، ۴۹ تخته موکت، ۴۹ عدد گالن آب، ۵۷ عدد سطل پلاستیکی، ۶۵ ثوب البسه بچگانه، ۴۹ بسته پودر لباسشویی، ۴۹ شعله چراغ والور، ۴۱۱ کیلوگرم نایلون سنگری، هشت کیلو چای، ۲۴ کیلو حبوبات، هشت کیلو قند و شکر در بین ۱۶۹ نفر از حادثه‌دیدگان این منطقه توزیع شد.
در جریان بارندگی‌های شدید باران و جاری شدن سیل چهارشنبه گذشته در خلخال بیش از هزار میلیارد ریال به روستا‌ها و بخش‌های مختلف این شهرستان خسارت وارد شد.

انتهای پیام
captcha