۱۶ مرکز مثبت زندگی در سنندج راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3909450
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸

۱۶ مرکز مثبت زندگی در سنندج راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل بهزیستی کردستان از برگزاری نشست جانمایی مراکز مثبت زندگی در استان کردستان خبر داد و گفت: ۱۶ مرکز مثبت زندگی شهرستان سنندج جانمایی شده و به زودی راه‌اندازی خواهند شد.

سیدصباح قریشی، مدیرکل بهزیستی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: با توجه به ظرفيت در نظر گرفته شده براي هر استان، ۵۳ مركز «مثبت زندگی» در استان كردستان راه‌اندازی خواهند شد که از این تعداد برای 16 مرکز در سنندج مکان تعیین شده است.

وی ایجاد شفافیت در فرآیند ارائه خدمات سازمان در یک مرکز، تقویت رویکرد خانواده محور و اجتماع محور در ارائه خدمات سازمان و مدیریت بهینه منابع و افزایش بهره‌وری را از دیگر اهداف مراکز مثبت زندگی برشمرد.

مدیرکل بهزیستی استان کردستان بیان کرد: ارتقای کمی و کیفی خدمات سازمان، افزایش ظرفیت مشارکت بخش غیردولتی و کاهش تصدی‌گری دولت، افزایش رضایت‌مندی مردم از خدمات سازمان و کاهش بهای تمام شده ارائه خدمات از دیگر اهداف این طرح است.

وی با اشاره به اینکه مراکز مثبت زندگی ۲۲ خدمت را به جامعه هدف ارائه می‌دهند، عنوان کرد: این فعالیت به صورت الکترونیکی تسهیل در صدور مجوزها را فراهم می‌کند و موجب صرفه‌جویی هزینه‌های زیادی هم برای سازمان و هم برای متقاضیان از جمله حذف رفت‌وآمدهای غیرضروری می‌شود.

قریشی با اعلام اینکه ایجاد مراکز مثبت زندگی موجب ارائه خدمت رسانی مناسب و بهتر و با کیفیت به جامعه هدف می‌شود؛ بیان کرد: نشست جانمایی مراکز مثبت زندگی در استان کردستان امروز، 18 تیرماه با حضور مدیرکل و جمعی از مسئولان بهزیستی و پذیرفته‌شدگان مراکز مثبت زندگی برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی استان کردستان در پایان یادآور شد: در این نشست 16 مرکز مثبت زندگی شهرستان سنندج جانمایی شده و به زودی در این شهرستان راه‌اندازی خواهند شد.

انتهای پیام
captcha