ترویج فرهنگ رضوی؛ محور برنامه‌های دهه کرامت
کد خبر: 3906449
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

ترویج فرهنگ رضوی؛ محور برنامه‌های دهه کرامت

معاون فرهنگی اوقاف کرمانشاه گفت: برنامه‌های متنوع فرهنگی در دهه کرامت برگزار می‌شود و محور بیشتر این برنامه‌ها فعالیت در فضای مجازی با هدف ترویج فرهنگ رضوی است.

حجت‌الاسلام مهدی توسلی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری نشست ستاد شهرستانی دهه کرامت در کرمانشاه، اظهار کرد: در دهه کرامت برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار می‌شود که به دلیل شرایط ناشی از کرونا در استان بیشتر این برنامه‌ها در فضای مجازی و با هدف ترویج فرهنگ رضوی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به شعار دهه کرامت در سال جاری «خدمت کریمانه، همدلی به رسم اهل‌بیت(ع)» است، افزود: یکی از برنامه‌هایی که دستگاه‌های فرهنگی در این ایام می‌توانند به نشر بیشتر آن در جامعه در شرایط سخت فعلی کمک کنند ترویج فرهنگ مواسات و همدلی در دهه کرامت است و ادامه مسیر کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه است که جلوه زیبای ایثار و خدمت کریمانه است.

معاون اوقاف کرمانشاه گفت: سیاست برنامه‌های امسال در دهه کرامت اجرای برنامه‌های این ایام در فضای مجازی و استفاده حداکثری از این فضا به دلیل شرایط خاص این استان با توجه به شیوع کرونا و وضعیت هشدار آن است که باید سعی کنیم با کیفیت مناسبی انجام شود.

حجت‌الاسلام توسلی تصریح کرد: درخصوص برنامه‌ریزی اجرای برنامه‌های دهه کرامت در بقاع متبرکه استان بنا بر شرایط تا حد امکان از تجمعات پرهیز خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد: ترویج فرهنگ رضوی و توجه به جایگاه برجسته علمی امام رضا(ع) در تولیدات فرهنگی باید مورد توجه قرار بگیرد و امیدواریم اوقاف بتواند در تولید محتوای فاخر و انتشار آن در فضای مجازی نقشی مؤثر و تأثیرگذار داشته باشد.

انتهای پیام
captcha