برگزاری نخستین کمیته استانی بزرگداشت هفته بهزیستی در اردبیل
کد خبر: 3904955
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶

برگزاری نخستین کمیته استانی بزرگداشت هفته بهزیستی در اردبیل

نخستین جلسه ستاد گرامی داشت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی کشور با حضور اعضای شورای معاونین در بهزیستی استان تشکیل شد.

برگزاری نخستین کمیته استانی بزرگداشت هفته بهزیستی در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، ستاری، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل، ۲۶ خردادماه با تبریک فرارسیدن هفته تاسیس سازمان بهزیستی کشور به همه افراد جمعیت هدف، کارکنان مراکز، افراد دارای معلولیت و کارکنان، بر لزوم وحدت رویه در پیشبرد اهداف سازمان بویژه توانمند سازی جمعیت هدف تاکید کرد.
مدیرکل بهزیستی استان با تشریح برخی از فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده به منظور اجرای مطلوب برنامه‌ها در هفته بهزیستی اظهار کرد: در سایه تلاش‌های تمامی مجموعه بهزیستی، امسال برنامه‌های خوب و منسجمی را در هفته بهزیستی شاهد خواهیم بود.
ستاری استفاده از ظرفیت فضا‌های اطلاع رسانی به عموم بویژه افراد جمعیت هدف را مهم ارزیابی کرد و گفت: تشریح اقدامات، شفاف سازی فعالتی‌ها و در نهایت کسب رضایت از عملکرد سازمان، از جمله ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که می‌توان بصورت بالفعل از آن‌ها بهره جست.
وی انجام مصاحبه‌های تخصصی مسئولین بویژه روسای شهرستان‌ها و معاونین در ایام هفته بهزیستی، برگزاری جلسات اختصاصی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، حضور در نماز‌های جمعه و معرفی خدمات چندین ساله سازمان، آیین‌های افتتاح مراکز، تجلیل از بازنشستگان، برگزاری نشست‌های خبری و مطبوعاتی، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های صدا وسیما و دیدار با مقامات ارشد شهرستان توسط روسای بهزیستی شهرستان‌ها را ازجمله برنامه‌های هدف گذاری شده برای هفته بهزیستی امسال اعلام کرد.
ستاری در بخش دیگر از سخنان خود از آغاز اجرای برنامه تنبلی چشم پیش از شروع هفته بهزیستی خبر داد و گفت: این برنامه همه ساله در فصل پاییز انجام می‌شد که به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس همزمان بصورت سراسری در این ایام برگزار خواهد شد که بهزیستی استان هم با آمادگی کامل این برنامه را در تمامی مهد‌ها و مراکز و واحد‌های سازمان به اجرا خواهد گذاشت.
لازم به ذکر است: نظارت جدی بر فرایند‌های اجرای برنامه‌ها و فعالیتها، آماده سازی افتتاح مرکز جامع و بازتوانی درمان معتادین تا پایان تیرماه، حفاظت مراکز در مقابل ویروس کرونا، بازدید‌های حضوری مسئولین از واحدها، منازل مددجویان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، دقت ویژه در بازگشایی مهد‌های کودک در ایام کرونایی متناسب با برنامه‌های ستاد کنترل کرونا ویروس، از دیگر نکات مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام
captcha